renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Shineray XY125-11 Road Wind (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kavol
Vloženo 30.8.2018
Aktualizováno 30.8.2018
Zobrazeno 2 507x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Čínské prdítko pro přibližování po městě a okolí.

Motorka koupena od Auto Kelly

První dojmy - Oproti těžkému plnotučnému stroji se snadno ovládá. Čínská nekvalita - po koupi musela do garančního servisu na vozíku, neb byl problém s přívodem paliva a nebrzdila zadní brzda, pak obratem na reklamaci kvůli upadlému táhlu řazení. Po vychytání problémů a vyhnání pavouků z výfuku jede čím dál líp, už mě ani na dálnici nepředjíždí kamiony :-)

Motorku bych doporučil pro - Myslímže je to celkem ok stroj pro mlaďochy, co se učí a ještě nemaj věk na "velký áčko", případně pro kohokoliv (nevelkého vzrůstu) na přibližování po městě jako alternativa ke skútru, když člověku nevyhovuje posez jak na záchodě.

Recenze

Chtěl jsem původně něco v elektrice do města na trasy, které jsou mi moc daleko na kole a zbytečné autem (které navíc neprojede zácpu) ... Jenže po pěti letech pokukování, co je na trhu, se místní nabídka místo rozšiřování spíše ještě víc smrskla, a místo slevňování, jak jde pokrok a čína toho chrlí více a více, tak naopak zdražilo, použitelný model z 80 na 120 kKč. Přičemž "použitelný" u mě znamená, aby to mělo v techničáku maximálku aspoň 80, aby to smělo na rychlostní silnice (průtah). No a do toho přišlo Kelly s výprodejem modelů, který už po 2016 nejdou registrovat a po 2017 přihlásit, tak to byl impuls, abych šel "neekologicky" do benzínu ... Protože se v tom houby vyznám a nemám moc času kutit, chtěl jsem novej stroj se zárukou.

Je to moje první motorka, takže nemohu moc srovnávat, každopádně proti ER6 v autoškole se mi na tom jezdí parádně, s tou těžkou krávou jsem se děsně rval. Taky reakce na plynu je pro mě mnohem přiměřenější - samozřejmě to je dáno výkonem, tohle prostě nevystřelí ani když otočím na doraz, ale u té ER6 mi to zkrátka nešlo jen tak polechtávat, sebemenší pohyb, chvění na nerovnostech a už jsem buď zrychloval nebo zpomaloval.

Hmotnost souvisí s velikostí, je to prostě stavěný na malýho Číňana; já na dnešní dobu nejsem žádnej čahoun, nemám ani 180, a je to tak na hraně pohodlnosti.

Motor mě relativně zklamal, od ~8 kW jsem při tý hmotnosti (a já nejsem tlustoprd) čekal víc, ale třeba si to ještě sedne, zatím se to v rámci záběhu lehce zlepšuje. Ze začátku to blbě startovalo a furt chcípalo, teď jde na brnk a drží i za studena, byť dost pokašlává. Uvidím po další garančce, slíbili mi lepší seřízení ...

Pokud se slabiny[*] podaří dořešit v rámci záruky, tak asi budu relativně spokojenej - pro můj účel, nehodlám na tom objíždět svět.

[*] krom uvedeného v prvních dojmech ještě tachometr při 50 ukazuje 70 a jak se rafička dostane přes 80, tak poskakuje sem a tam; měrka paliva při plný vyleze na 3/4, tam chvíli drží, a pak spadne k nule i když mám ještě půlku; mám problémy trefit neutrál, občas to dostanu do nějaký mezipolohy, že pak nenakopnu jedničku ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kavol
kavol napsal 03.09.18 v 21:32

DjMicho: Ehm, s tou cenovou kategorií, nevím, za kolik to máš, já vidím nový Manxcafe od cca 40 kKč, ten můj krám byl za 25 kKč, to bych řekl, že je celkem rozdíl, za ~40 k bych k tomu byl přísnější

DjMicho
DjMicho napsal 03.09.18 v 14:37

Jedinej problém vidím v tom, že Kelly nemá nastavený vstupní kontroly kvality, jen vybalí a pošlou dál. Kdyby párkrát našli vadu a rovnou to výrobci omlátili o hlavu, tak by se kvalita zlepšila. Stejné problémy mívaly i Yukiny, ale po tom co si to začali trochu hlídat se to podstatně zlepšilo. Co jsem koupil Manxcafe (stejná cenová kategorie), tak jsem zatím nic nemusel řešit

kavol
kavol napsal 03.09.18 v 13:37

Tož o trpělivost nejde, prostě to bylo po koupi na garančce, kde se to dořešilo (na prodejně to zjevně akorát vybalili z bedny a nekontrolovali nic), a to řazení upadlo po cestě ze servisu, takže otočka a bylo to tam o tejden dýl. (Auto mi teď stálo dva tejdny a vzal jsem si ho zpět netknutý, neb díl není v ČR sehnání, budu kupovat na Allegru, kdovíkdy to dorazí ... proti tomu je tejden navíc u motorky prkotina.)

Ojetinu o moc levněji nekoupím a kdovíco bych na ní musel řešil taky, ale takhle je veškerá moje starost akorát dohodnout si termín a nadiktovat seznam problémů, a ať si na tom třeba Kellyna prodělá kalhoty, až to bude servisu proplácet ... žádný DoDo, hezky na záruku. A dobře spravený je někdy lepší než nový.

Jinak po posledním tankování se palivoměr lehce umoudřil, sice na plnou ukázal zase třičtvrtě, ale už jde dolů plynule, po dalších ~150 km mi ukazuje pod půlku, což by tak asi mohlo být ... zatím to nebudu aktualizovat v profilu, abych to nezakřiknul

AlešT.
AlešT. napsal 02.09.18 v 09:12 9b.

Byly doby, kdy čínské stroje byly hnusné a praskaly jim rámy.
Dnes jsou pěkné a platí za spolehlivé. Jakmile doladí detajly, aby to nebylo dodo, jako třeba Jawa, tak už si i japonce koupí jen patriot

zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 02.09.18 v 08:39 8b.

recenze dobra, motorka s odpustenim hrozna. Aby mi novej stroj, nestartoval, nejel, nebrzdil a obcas mu neco upadlo... Asi proto jsem jezdil vzdy japonce

Více komentářů



TOPlist