Moje Bílá Běska, svižná do 70 km/h. Na Čínu pohoda stroj, není kam spěchat. Projet se dá vždy. Nikdy mě nikde nenechala, je spolehlivá.
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: V havarijním stavu, uzounká
První dojmy - Je to moje první motorka, co čekat. Dobře to brzdí, krásně drží v zatáčkách díky velkým pneumatikám. Nic nechrastí. Vzhled dospělý motorky. Zátah ve vyšších otáčkách. Na dvácu z Číny, velice překvapen.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník, pohodáře co nikam nespěchaj a netrápí je podřadit do kopce, město ideál
Doplňky na motorce - Plexi, plyšáci, kufr, digi-tacho, zavřený ventil (EGR), tankpad, držák mobilu
Recenze
Byla zrovna k mání za použitelnej peníz, tak jela se mnou. Dostala mě její velikost a dospělost, až na motůrek. Spolehlivá stará Honda. Nic se nevysralo, neklepalo ani po delší cestě (300 km).
Vibrace okolo omezovače už opravdu silný. Ale, co bych pro kopec neudělal. Na rovinkách a dálnicích slušných devadesát, do prudších kopců udrží i sedmdesát. Motor jde od středních otáček hezky za plynem, a kolem sedmi tisíc je to nejpohodlnější a zároveň nechybí zrychlení. Spojka v pohodě a řazení je použitelný, sem tam to hodně klapne, ale nebyl zatím žádnej velkej problém, až na občasný nedořazení (prošlápnutí na prázdno, spojka znova a jede se dál).
Brzdy to má slušný dvoupístky, brzdí dobře. Kotouč vpředu vzadu dělá svý. Dávkování na předek je dobrý a na zadek to vázne s vůlí páky, účinek brzdy ale dobrej. Jde do smyku.
Ovladatelnost je úžasná, do zatáček padá sama a zatáčení je nádhera, projet esíčko svižněji je velký labůžo. Manévrovatelnost je ovšem na dvácu složitější, váží okolo 150 kg, když je natankovaná. Chce to trochu těch svalů, tváří se jako velká motorka a tak i váží :D
Podvozek opravdu slušně na svoji kategorii žehlí díry a nerovnosti, nekope do sedla a jezdí se i přes rozbitou cestu dobře. O kostrč opravdu nepřijdete.
A to ani v roli spolujezdce. Pohodlí horší, ale co čekat od lízátka. Vibrace do stupaček jen v opravdu vysokých otáčkách, jinak je to použitelný. Co brzda, to sunutí na řidiče. ničemu nevadí, na rovině poposedne. Delší cesty, jsou třeba dělat zastávky.
Prostor pod sedátkem ujde, lekárnička a základní vercajk uveze a ještě něco zbyde, třeba na vestu, nebo náhradní svíčky.
Spotřeba je cirka 3 l/100 km s agresivní jízdou na plný plyn asi 3,5 l.
Nejlíp bude moto sedět do města a okresky, na dálnici bych ji radši netahal. Má dobrý zrychlení na pade, takže dostačující.
Jak zmíněno výše, na delší cesty, jsou třeba dělat zastávky. Kvůli vibracím, hlavně spolujezdec, ale i samotný řidič. Jednoválec krapítek vrní. Ale cestování není problém, pokud nejste opravdu nároční na pohodlí.
Ahoj, jak jsi uzavřel EGR ventil a ještě jako používáš zap. svíčku
TVL, jak je možné, že u mojeho komentu nejsou body?
Váhu motorky neřeš, přenechej to srabíkům, hlavně se nauč přežít svoje divoká léta. Mě to stálo tři motorky do třiadvaceti a dneska je mít, měl bych sbírku kývaček, ale takhle mám prd. Jednou třeba ta tvoje bude poslední zachovalá. Dnes to není vzácnost, ale kdo ví...
Posluchej tatu, bo inači tě přijedu vyliskať.
Ať vám to hezky jezdí, kluci!
Tak synku hlavně kolama dole, ať to frčí.