Čína do které jsem se zamiloval. Bety
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yuki RS 125: důvod neuveden
Yuki CSR 125: důvod neuveden
Hyosung GT 125 Naked: důvod neuveden
První dojmy - Když jsem ji poprvé viděl, koukal jsem na ni s otevřenou pusou. Hned na první pohled mě očarovala svým designem. Po přechodu s fichtla to pro mě byla pořadna mašina, neváhal jsem ani minutu, motorku projel tam a zpátky v ulici majitelky a už jsme ji tarabyli do auta. (v době kdy jsem ji kupoval jsem si o řidičáku a legálním ježdění ještě nechával jen zdát :)
Motorku bych doporučil pro - Za mě je to jedna z nejlepších motorek pro začínající motorkáře/motorkářky, kteří si chtějí jízdu bezpečně užít a být připravení na větší motorku :D
Doplňky na motorce - Na motorce jsem dělal přes léto novej lak, byla padená a předchozí majitelka to tak pošolichala aby to úplně nebilo do očí, jednoduše řečeno, byla fouklá černým matným sprejem a to se mi úplně nelíbilo.
Chtěl jsem se tím lakem odlišit od ostatních, takže jsem si s nim trochu pohrál a udělal zlatej proužek kopírující linku po stranách nádrže.
Co se týče doplňků, udělal jsem si pod sedačkou 12V zásuvku i s voltmetrem a vypínačem, nějaký ty “karbonový” blinkry a samozřejmě nesmí chybět ani mnou laděný výfuk :D , který teda dost ochudil směs, ale vše po cca 2 týdnech naladěno na skoro cihlu :)
Recenze
Na první pohled je to mohutná motorka (na 125ccm), která se neschová ani za kde jakou šestku :D Od tý doby co mi dali řidičák až do prvního sněhu (něco přes 2 měsíce) jsem najezdil něco málo přes 4000km. Jelikož přechazim z fichtla a motokola tak jsem z ni naprosto unešenej. Jízda je hladká, nemá sebemenší snahu se při jakémkoliv manévru kroutit, rám je až možná zbytečně bytelnej, ale je to jedna z věci co se mi na ni moc líbí. Brzdy jsou za mě plně dostačující a sedí k výkonu motorky (cca 10koni), podvozek je spis tvrdší oproti třeba cébru 125, v zatáčkách naprostá paráda, ale znamená to že větší díře se musím vyhnout, ale ani delší výlety (200km) nejsou žádný problém. Bety je stejně jako já nejradši na pěkným asfaltu někde v zatáčkách, nejlépe v zatáčkách z kopce dolů :D. Mám na ni obutý Dunlop tt 900GP, které mě nikdy nenechali klesnout níž než jsem chtěl :) Za mokra se nesmí blbnout, ale na suchu při teplotě okolo 20 stupňů si s ní můžu dělat co chci a jsem omezenej jenom sám sebou. Jezdil jsem co počasí dalo a můžu říct, že ani v -1 stupni neměla problém s přilnavostí, ale byl jsem na ni o něco hodnejsi :) Dobře drží i díky svoji vyšší hmotnosti (na 125), která je okolo 150kg. Ovladatelnost motorky je parádní, zatáčí pomyšlením, skvěle se ovládá jak ve vyšších rychlostech tak v nizkych. Jediná nevýhoda tyhle motorky je ten maličkatej motor, protože má určitě na víc :)
Co se týče úložného prostoru, není ho mnoho, ale na povinnou výbavu a základní vercajk je tam místo dost.
puffybodie Děkuju, je to tak, krásných zážitků jsme měli spoustu a ten vzhled jste popsal paradne
Super fotky a s nimi urcite spojene zazitky z jizdy Jinak stroj vypada jak kdyz si Suzuki GS 500E a Cagiva Planet udelaji spratka
Targus zadek je o něco odlehčenější oproti rámu, ale jo, pevný je to dost
Dekuju, kolama dolů
Hmm, zajímavý strojek. Ty jekly před motorem, to je teda nářez. Pokud je takovým traktoristickým způsobem řešená i zadní vidle, tak tohle se určo kroutit nebude!
Ať ti to jezdí a kolečkama nahoru!