renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Shineray XY125-11 Road Wind (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vajstík
Vloženo 14.12.2021
Aktualizováno 4.5.2023
Zobrazeno 1 124x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čína do které jsem se zamiloval. Bety

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yuki RS 125: důvod neuveden
Yuki CSR 125: důvod neuveden
Hyosung GT 125 Naked: důvod neuveden

První dojmy - Když jsem ji poprvé viděl, koukal jsem na ni s otevřenou pusou. Hned na první pohled mě očarovala svým designem. Po přechodu s fichtla to pro mě byla pořadna mašina, neváhal jsem ani minutu, motorku projel tam a zpátky v ulici majitelky a už jsme ji tarabyli do auta. (v době kdy jsem ji kupoval jsem si o řidičáku a legálním ježdění ještě nechával jen zdát :)

Motorku bych doporučil pro - Za mě je to jedna z nejlepších motorek pro začínající motorkáře/motorkářky, kteří si chtějí jízdu bezpečně užít a být připravení na větší motorku :D

Doplňky na motorce - Na motorce jsem dělal přes léto novej lak, byla padená a předchozí majitelka to tak pošolichala aby to úplně nebilo do očí, jednoduše řečeno, byla fouklá černým matným sprejem a to se mi úplně nelíbilo.
Chtěl jsem se tím lakem odlišit od ostatních, takže jsem si s nim trochu pohrál a udělal zlatej proužek kopírující linku po stranách nádrže.
Co se týče doplňků, udělal jsem si pod sedačkou 12V zásuvku i s voltmetrem a vypínačem, nějaký ty “karbonový” blinkry a samozřejmě nesmí chybět ani mnou laděný výfuk :D , který teda dost ochudil směs, ale vše po cca 2 týdnech naladěno na skoro cihlu :)

Recenze

Na první pohled je to mohutná motorka (na 125ccm), která se neschová ani za kde jakou šestku :D Od tý doby co mi dali řidičák až do prvního sněhu (něco přes 2 měsíce) jsem najezdil něco málo přes 4000km. Jelikož přechazim z fichtla a motokola tak jsem z ni naprosto unešenej. Jízda je hladká, nemá sebemenší snahu se při jakémkoliv manévru kroutit, rám je až možná zbytečně bytelnej, ale je to jedna z věci co se mi na ni moc líbí. Brzdy jsou za mě plně dostačující a sedí k výkonu motorky (cca 10koni), podvozek je spis tvrdší oproti třeba cébru 125, v zatáčkách naprostá paráda, ale znamená to že větší díře se musím vyhnout, ale ani delší výlety (200km) nejsou žádný problém. Bety je stejně jako já nejradši na pěkným asfaltu někde v zatáčkách, nejlépe v zatáčkách z kopce dolů :D. Mám na ni obutý Dunlop tt 900GP, které mě nikdy nenechali klesnout níž než jsem chtěl :) Za mokra se nesmí blbnout, ale na suchu při teplotě okolo 20 stupňů si s ní můžu dělat co chci a jsem omezenej jenom sám sebou. Jezdil jsem co počasí dalo a můžu říct, že ani v -1 stupni neměla problém s přilnavostí, ale byl jsem na ni o něco hodnejsi :) Dobře drží i díky svoji vyšší hmotnosti (na 125), která je okolo 150kg. Ovladatelnost motorky je parádní, zatáčí pomyšlením, skvěle se ovládá jak ve vyšších rychlostech tak v nizkych. Jediná nevýhoda tyhle motorky je ten maličkatej motor, protože má určitě na víc :)
Co se týče úložného prostoru, není ho mnoho, ale na povinnou výbavu a základní vercajk je tam místo dost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vajstík
Vajstík napsal 22.02.22 v 22:12

puffybodie Děkuju, je to tak, krásných zážitků jsme měli spoustu a ten vzhled jste popsal paradne

puffybodie
puffybodie napsal 16.12.21 v 08:16 10b.

Super fotky a s nimi urcite spojene zazitky z jizdy Jinak stroj vypada jak kdyz si Suzuki GS 500E a Cagiva Planet udelaji spratka

Vajstík
Vajstík napsal 15.12.21 v 00:01

Targus zadek je o něco odlehčenější oproti rámu, ale jo, pevný je to dost
Dekuju, kolama dolů

Targus
Targus napsal 14.12.21 v 23:36 10b.

Hmm, zajímavý strojek. Ty jekly před motorem, to je teda nářez. Pokud je takovým traktoristickým způsobem řešená i zadní vidle, tak tohle se určo kroutit nebude!

Ať ti to jezdí a kolečkama nahoru!

Více komentářů



TOPlist