Obvykle si vzpomenu až tak koncem dubna, že mám vlastně motorku. Letos se to ale sešlo tak, že jsem měl zbytečně moc volného času, tak jsem si ji pochystal už v lednu
Nic světobornýho, seřídit ventily (a hned dva), kde mi dokonce i vyšly podložky, že jsem nemusel žádné dokupovat, nové těsnění pod překlad a pod ventildekl, olej ve vidlích rovnou i s guferama, na centrálu už byla malinká vůle v horním unibalu, tak vyměnit ten, když už jsem se v tom hrabal, tak rovnou i vyčistit a namazat ložiska přepákování, a klasika zase vygeglanej unašeč rozety (jo, ten nevygeglatelnej). Tak jsem ty hliníkový distančky v náboji nahradil vnitřními kroužky jehlových ložisek. Bylo potřeba je upravit na správnou šířku, no radši tu ani nebudu zmiňovat technologický postup, ale zadařilo se
No a motorka je stále na prodej, ale asi to nedopadne, scénář je vždycky stejný
Vlastník | FiZzeR | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2018 | |
Aktualizováno | 22.6.2022 | |
Zobrazeno | 6 262x |
*) Kdyby si někdo dal tu práci a porovnal worksheet s vůlema s tím minulým a následně se divil, proč se mi ventilové vůle zvětšují, když se ve slušně vychovaných motorech obvykle zmenšují, tak jsem po dlouhém bádání přišel na to, že je to pravděpodobně podložkama ventilů z abmoto (buď prox nebo hotcams), neb je to jen na ventilech kde jsem dával tyhle - dvě podložky jsem měnil už v létě na sacích. Nevím, jestli se nové podložky "zajedou" (rozklepou) vždycky, nebo je to prostě aušus.