Vlastník | Crawly | |
---|---|---|
Vloženo | 11.5.2018 | |
Aktualizováno | 15.5.2019 | |
Zobrazeno | 3 519x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | Crawly | |
---|---|---|
Vloženo | 11.5.2018 | |
Aktualizováno | 15.5.2019 | |
Zobrazeno | 3 519x |
Správnej traktor, jinak jízda na vlastnoručně upraveném stroji má něco do sebe
:)
Když přijedu zpět do garáže na café, vždy běžím na pivo - umrtvovač vyklepaného zadku.
S pružinama budu taky experimentovat. Pancéřová hadice hodně pomohla a pumpu pod nádrží jsem vyřadil už v průběhu stavby. Je sice stylová ale gumová. Zadní buben si kupodivu sednul výborně a když už nic jiného, tak zpomaluje.
Po předním bubnu BMW z 5 řady jsem slintal, ale to už bych nezastavil vůbec. Tak se zase bude zase malinko utrácet a přistavím i druhý kotouč. Zvažoval jsem i přestavbu předku na Bremba, ale jsou ohyzdný. Tak se teď budou snažit od ATE dva.
Doufam, ze pijes pivo.
Brzdy: urcite dopredu dvoukotouc. Mozna vicepistej. Tvrdsi pruziny nebo silonovej nastavec. Pancerovka pomuze, pumpa pod nadrzi je diskutabilni.Mel jsem to na svy prvni spodovackovy 90/S. Zadni buben vetsinou po seslapnuti pedalu spusobi zrychleni motocyklu.
Klasika by byla dvouklic dopredu z /5 ale to by se jiz blizilo vlastnosi k Vincent HRD . Ze jsme pouzivali bubny z JAWA 500 bylo dano ze malo kdy jsme ze sahary vymackli vic nez 45 ks. ( OK, vaha, rychlost, gumy...).
Tesim se na obrazky PD.
Jdes dobrou cestou, svoji!
...
není nad jízdu na vlastne postaveném stroji... I když to nemá jízdné a brzdící vlastnosti jako nejnovější technika, tak je to zážitek k nezaplacení.
Aťse dílo daří a nenech se odradit remcalama co jezdí na továrnách a prskaj na stavby.
Dobry jak svina