Silné café... Vlastně to nejsilnější!
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Dlouho jsem toužil mít motorku, kterou bych si mohl sám dostavět. Vždy jsem ale šel cestou renovace a motorky jsem měl co nejblíže originálu z továrny. Až doteď.
Doplňky na motorce - Instalované doplňky jsem odinstaloval :)
Recenze
Začalo to tak, že jsem našel na předek zbořenou BMW r100 RS. Koupil jsem jí naslepo po telefonu a pán mi jí i přivezl a složil. Chodil jsem kolem té hromady neštěstí a málem skončila v bednách jako zásoba dílů. Protože jsme s ERESEM stejně staří, dal jsem jí šanci a po třech letech pozvolného skládání - frčí.
Dvouventilová BMW jsou pro stavby jako stvořená. Je to vlastně jako stavebnice Merkur pro velký kluky. Od roku 1972 do roku 1995, kdy udělali poslední, funguje možnost záměny spousty dílů. Použil jsem nádrž z 5 řady, kola ze 7 řady. Nejnovější vychytávka je elektronické zapalování od Silent Hektik. Ostatní je RS 1978.
Jízda ... :) Asi jako Zetorem po horské dráze. Slabé brzdy (snad se to po nákupu nového kotouče a pancéřové hadice zlepší). Snížené sedlo upravuje jezdeckou pozici a motorka se vrhá do zatáček jako šílená.
Motorku jsem udělal pro sebe a zdaleka ještě nekončím.
:)
Když přijedu zpět do garáže na café, vždy běžím na pivo - umrtvovač vyklepaného zadku.
S pružinama budu taky experimentovat. Pancéřová hadice hodně pomohla a pumpu pod nádrží jsem vyřadil už v průběhu stavby. Je sice stylová ale gumová. Zadní buben si kupodivu sednul výborně a když už nic jiného, tak zpomaluje.
Po předním bubnu BMW z 5 řady jsem slintal, ale to už bych nezastavil vůbec. Tak se zase bude zase malinko utrácet a přistavím i druhý kotouč. Zvažoval jsem i přestavbu předku na Bremba, ale jsou ohyzdný. Tak se teď budou snažit od ATE dva.
Doufam, ze pijes pivo.
. Ze jsme pouzivali bubny z JAWA 500 bylo dano ze malo kdy jsme ze sahary vymackli vic nez 45 ks. ( OK, vaha, rychlost, gumy...).
Brzdy: urcite dopredu dvoukotouc. Mozna vicepistej. Tvrdsi pruziny nebo silonovej nastavec. Pancerovka pomuze, pumpa pod nadrzi je diskutabilni.Mel jsem to na svy prvni spodovackovy 90/S. Zadni buben vetsinou po seslapnuti pedalu spusobi zrychleni motocyklu.
Klasika by byla dvouklic dopredu z /5 ale to by se jiz blizilo vlastnosi k Vincent HRD
Tesim se na obrazky PD.
Jdes dobrou cestou, svoji!
není nad jízdu na vlastne postaveném stroji... I když to nemá jízdné a brzdící vlastnosti jako nejnovější technika, tak je to zážitek k nezaplacení.
Aťse dílo daří a nenech se odradit remcalama co jezdí na továrnách a prskaj na stavby.