Jawa 350 638, přestavba 350 640 blue style.
Motorka koupena od bazar
První dojmy - Jawu 350 jsem uviděl u kamaráda na návštěvě. Typ Jawa 640 mě vždy líbila, tak jsem se zmínil, že motocykl je dost zaprášený a pokud by ho někdy prodával, ať se mi ozve. Další informace, že je na prodej a jen nemá čas, dostala strmý spád. Do měsíce jsem ji měl doma.
Recenze
Při zakoupení nepojízdná, protože hodně let stála. Pro oživení stroje jsem provedl tyto počáteční opravy, výměny:
- dekarbonizace pístů, hlavy, výfuků
- vyčištění nádrže, pal. kohoutu
- seřízení karburátoru, hladiny, přetryskování, přetěsnění přírub, výměna spojky sání
- výměna filtru sání
- výměna svíček, těsnění pod hlavou
- nová AKU
- seřízení geometrie kol
- výměna silenbloků panelu tachometru
Motor klepe dle stetoskopu z koštěte v místě válců. Kouří více levý válec. Řídítka třesou při malé rychlosti do 30km/h, pak ustanou.
Jinak jsem ti zapomněl dát hvězdy.
No..., nažer se. Deset!
Cottang:
Koupil jsem si podobný všivinec a vzápětí po započetí oprav nutných pro možnost občasné projížďky mezi dvěma generálkami jsem byl poučen, že Jawa je naprosto bezchybný stroj, a jakékoli tzv. "závady" nejsou závadami, nýbrž ozvláštňujícími vlastnostmi, anebo v horším případě (motor hup z motky na asfalt, apod.) je to charakter stroje.
Takže vítej v klubu špinavců a smraďochů.
A kdybys chtěl jezdit, nezapomeň si koupit nějakou motorku. S Jawou takové výstřednosti příliš nehrozí.
Jste všichni motorkáři velice všímavý . Tato fotka je při oživování Jawy, kdyz jsem mĕl karburátor několikrát venku. Nemohl jsem prijit na závadu suchých svíček-nízká hladina, špatné velikosti trysek, staré svíčky a přisáváni vzduchu pod přírubou. Fóra Motorkářů mi moc pohodla.
Nyní je samozřejmě osazen vč. nového filtru.
U mne to má vždy každá Jawa za 10. Tahle je moc pěkná,ať Ti dělá radost...Jo a kde jsi zapoměl airbox?
Pěkná 640. Taky jsem ji měl ale to už je spousta let. Tak ať Ti jezdí o 106!