Tak máme najeto 42 000. v Loňské sezóně jsme přidali krásných 7k km. Na zahřívací sezónku po delší pauzičce super. Hodně vyjížděk jsem absolvoval s baťůžkem.
Tak k tomu podstatnému. Motorku jsem komplet rozebral. krom motoru. Tkaže tam kde dosáhnu a na co mám nářadí a měřáky.
Začnu pěkne z vrchu.
Kapoty bez závad. Lehké oděrky po kamíncích nebo bordelu, ale většina laku ok.
Bandaska bez závad. Pod bandaskou jsem zjistil, že majitel přede mnou tam asi něco hledal, nebo spravoval a už nedotáhl šrouby. Výsledkem byly povolené šrouby k těsnění od klapek sání. Z toho jeden šroub chyběl úplně. si chtěl nahradit náporové sání a nebo ho vytunil na dodatečné sání. No jsem rád že se tam nedostal bordel a motor to přežil.
Baterka dobita a plně funkční. Pokud bude štěstí, tak ještě sezónku vydrží. Každopádně se ji chystám dát proměřit.
Řetěz, kryt řetězu, zadní kolo, kyvka, kryt předního ozubebného kolečka od rozety.
Tady jsem posundával co se dalo, aby to šlo pěkně vyčistit. Nánosy oleje a všeho možného šly odstranit velice špatně, takže pomohl petrolej a nebo rychlorospouštěč. Při té přéležitosti jsem vyměnil olej a filtr. Nově jsem tam dal motul, jelikož mi byl doporučenej a po předchozí zkušenosti s castrolem, kdy mi při vetším záběru začla prokluzovat spojka, jsem moc spokojený nebyl. Filtr jsem volil kn, od hilfra rozdíl 60 Kč a kvalita snad půjde poznat.
Vlastník | krkolomnypad | |
---|---|---|
Vloženo | 6.4.2018 | |
Aktualizováno | 28.4.2018 | |
Zobrazeno | 1 261x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ