Letošek jsem strávil laborováním při údržbě a servise téhle skvělé motorky. Opravdu jsem z ní nadšený. Ale k meritu věci. Stávalo se mi, že když jsem s motorkou jel delší dobu, tak po zastavení z ní byl parní stroj a po vypnutí motoru se mi doslova zechcala. Omlouvám se za tento výraz ale jinak než doslova takhle to nejde. Pro vaší představu. Během jízdy se vám drží ve tak jak má. Kontrolky ukazují správnou teplotu chladící kapaliny, Větrák se správě spíná. Teplota oleje je někde v rozmezí 90 - 100 podle toho, jestli jste v kolonách nebo ne. Dojedete, vypnete motor, hodíte mašinu na stojan. Sundáváte věci a najednou se podíváte pod motorku a tam kaluž jako hrom.
Navštívil jsem s tím klučinu, co dělá servis motorek a shodou okolností jsme se seznámili, když koupil jedno zzro předemnou. Tak po laboracích co to může být jsem vyměnil termostat. Nepomohlo, tak krok dvě. Víčko na chladiči. Nepomohlo. Hlava už mi to nebrala tak sjem se uchýlil k poslednímu kroku. Znovu vypustit celou chladící soustavu a udělat rozborku a sborku podle servisního manuálu.
při odmontování hadic jsem se náhodou mrkl ještě do manuálu a zjistil že je přehozená jedna hadice co měla jít pod víčko a druhá k víčku chladiče a vuala.
Takže, vyřešeno. Kdyby měl někdo podobný problém, tak zkuste tohle.
Pro info. Moto jsem koupil od borca který na tom najel všehovšudy 200km v čr. Jinak dovoz německo, takže někde tam to zvrtali.
Vlastník | krkolomnypad | |
---|---|---|
Vloženo | 6.4.2018 | |
Aktualizováno | 28.4.2018 | |
Zobrazeno | 1 261x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ