PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlada-XX
Vloženo 1.4.2018
Aktualizováno 16.8.2021
Zobrazeno 1 773x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pro někoho je to Kawasimodo, pro mě je vzhledově nejhezčí z přímé konkurence Busa, K 1300 S a VFR 1200.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - První dojmy nic moc. Ono kupovat motorku začátkem ledna při teplotách hluboko pod 0 není úplně dobrý nápad. Nicméně po promrzlé zkušební jízdě se mi jevilo všechno v pořádku a s prodejcem jsem si plácl.

Doplňky na motorce - Co mě při koupi v inzerátu hodně zaujalo byl set tří kufrů, turistické plexi a vyhřívané rukojeti. Na takto vybavené moto bude jistě radost brázdit nejen české silnice. Jediná úprava, kterou jsem udělal já, byla výměna tachometru na evropskou verzi v km/h.

Recenze

Po pár letech se vracím do své oblíbené kategorie nadlitrových hypersportů. Že to bude čtrnáctka jsem věděl delší dobu, bohužel vše vázlo na malém výběru. Když se tedy jedna pěkná dvoubarevná (special edition) objevila začátkem roku 50 km od domu, kontaktoval jsem hned prodejce.Trochu strach jsem měl z přihlášení a STK, protože se jednalo o americkou verzi ZX-14. Obavy mě zbavil prodejce, když řekl, že motorku kupoval jako novou v ČR.
Po kompletním servisu jsem nechal Kawu změřit na brzdě, kde ukázala chrabrých 185 koní. To je sice o 8 méně, než je tovární údaj, ale i to bohatě stačí na svižnou turistiku. Je jasné, že motorové srovnání s minulou motorkou- FZ1 Fazer je mimo mísu. Jediné co se přibližuje ze strojů, které jsem vlastnil je ZX-12R. Průběh výkonu je vychytanější, než u starších ročníků 06-07, kdy byl sice max výkon působivý leč v nízkých otáčkách nemastný neslaný. 08 má už slušný zápřah od 4000 ot. a druhý dech chytne v 8 000, kdy je potřeba se řádně držet řidítek.
Během aktuálně najetých 500 km chválím zejména stabilitu ve vysokých rychlostech a rovněž brzdy. Spotřeba se zatím pohybuje mezi 6,5-7 litry. Úložný prostor pod sedlem prostorností zrovna neoplývá, ale lékárničku,nářadí a vestu tam jde natlačit. Motorka se cítí nejlíp na silnicích vyšší třídy s dobrým povrchem. Ostudu neudělá ani v zatáčkách, byť to na první pohled nevypadá.
1. 9. 2019 přidáno pár nových fotek a postřehů.
Během aktuálně mnou najetých asi 23 kkm šlape Kawa jako hodinky bez jediného zádrhelu. Na cestování po Evropě je jako dělaná a to jsme spolu projeli cesty od slunného Řecka až po chladnější Norsko-celkově ke dvaceti státům. Úprava, kterou jsem loni udělal, byla výměna origo řidítek za turistické od ABM. Při zpáteční cestě z Řecka, 1574 km-15,5 h, mě totiž braly křeče do pravého zápěstí. Nová řidítka jsou vyšší o 8 cm a blíž o 5 cm. To sice nevypadá mnoho, rozdíl v pohodlí je ale značný. To potvrdila i nedávná cesta na Nordkapp, kdy jsem ujel 6535 km během 8 dnů bez bolesti zmíněného zápěstí. Spotřeba při snaze dodržování rychlosti se pohybovala 5,5-6,2 litrů. Při velikosti nádrže 22 l je tak možný teoretický dojezd až 400 km, což je vždy výhoda. I když jsem se ZZR max spokojený(hlavně motor táhne jako prase), tak jako bych v dálce lehce slyšel- Multistrada...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zs198
zs198 napsal 26.12.19 v 09:40 10b.

Parádní...

Honza.CBR
Honza.CBR napsal 26.10.18 v 18:44 10b.

AHOJ A DÍK. TAKY TO MÁŠ ZA DESET.

PetrJ81
PetrJ81 napsal 08.04.18 v 11:37 10b.

Zaujala mě tvá spotřeba, mě to žere teda 7,3 - 8,5 l /100km. Nevím jestli klesne po větším zajetí. Teď mám jen 3000 km, jezdím umírněnou střelbu. Tvá motorka vypadá skvěle, hlavně se mi líbí ty barvy rámu a kol jak spolu sedí, decentní plameny, no prostě libovka
Mimochodem, jaké pneu používáš?

Ondros
Ondros napsal 08.04.18 v 09:10 10b.

Krásná, majestátní, poctivý kus hmoty který ty máš tak rád
Naživo ještě mnohem lepší než na fotkách konečně jsi se dočkal, tak ať slouží

Ondros
Ondros napsal 08.04.18 v 09:10

.

Více komentářů



TOPlist