Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (2018)

Vlastník _GAS_
Vloženo 22.3.2018
Aktualizováno 22.3.2018

Vloženo: 05.02.2019, Uskutečněno: 05.02.2019, Zhlédnuto: 21x, Firma: www.gasovamotoskola.cz

Ano, je to tak, v lednu 2019 jsem ofiko spustil svůj vedlejší projekt:

www.gasovamotoskola.cz

Majitel a kamarád serveru motorkari.cz Jarda Ducáček snad odpustí, když se zde, ve svém soukromém profilu pochlubím tímto vedlejšákem, který navíc nebyl spuštěn jako projekt generující prachy, ale především jako můj koníček.

A proč GASOVAMOTOSKOLA.CZ vznikla?

Byla to vlastně samovolná evoluční cesta, kdy se k testování pro časopis Motohouse začaly objevovat dotazy a prosby, zda-li bychom nemohli předat nějaké základní dovednosti i jiným bikerům, kteří třeba ještě neumí jezdit po zadním kole, nedávají běžně „kolínko“, nebo nemají zkušeností s powerslidy při jízdě v terénu.

Zpočátku se přitom jednalo jen o blízké kamarády, posléze se k nim přidali kamarádi kamarádů a jejich známí, až jsem kurzy začal vypisovat v pravidelných intervalech.

A jelikož se v loňském roce rapidně rozrostl počet lidí, kteří chtěli a následně vlastně i prošli rukama na moto kurzech zaměřených na offroad jízdu na cendurech, silniční jízdu na naháčích / cestovních strojích / cestovních endurech a nechyběli ani frekventanti v enduro kurzech pro ostrá endura, rozhodl jsem se tomu všemu dát, alespoň rámcově nějakou formu i na webu + sociálních sítích.

Od ledna 2019 se tedy se mnou v případě zájmu o individuální výuku na motorce můžete spojit ideálně přes webové stránky, nebo můžete použít i můj FB profil GASOVA MOTOŠKOLA.

A pokud jste už vyježdění borci, co dávají Most hluboko pod 1:48, dojíždějí Erzberg, či Redbul Romaniac na předních místech, pak klidně můžete sledovat tento projekt jen tak ze zvědavosti, neboť na web i FB postupně budu přidávat jak snímky z kurzů, tak ze zmíněného redakčního testování motorek pro časopis Moto House.

_GAS_ (21) napsal 06.02.2019 v 09:41

To Wildaja: Úplně Ti rozumím a uklidním Tě, i pro nás je zážitek, když se dostaneme do nějaké motoškoly, jak tomu před dvěma lety, když jsem měl tu čest nechat se osobně učit přímo od Chrise Birche. A taky jsem objevil některé věci nově. Člověk se pořád učí a kdo tvrdí že ne, pak ustane na mrtvém bodě, nebo dokonce klesá.

Wildaja (44) napsal 05.02.2019 v 21:31

Ahojky.
Přeji i já hodně zdaru Gasi
Moto-kurzy jsou pro mě každým rokem začátek sezóny, i když mám obavy, že se srabsky i letos zapíšu zase do začátečníků . Těch informací je tolik, že se snad pokaždé dozvím něco nového ?
Baví mě to, stále dokola a pokaždé je to nové ... ovoňané stejně kouzelně, jako když jsem na motorku sedla poprvé .
Přeji všem tenhle pocit, aby nikdy nezmizel, neskončil a nenahradil ho strach, nebo jiné neřádstvo .

_GAS_ (21) napsal 05.02.2019 v 12:04

To JARDA: Jardo, děkuji za požehnání od nejvyššího zde na stránkách. Velice si toho cením.

To Mann: V loňském roce to bylo skutečně na pohodu a moc mě to bavilo. V letošním roce první kurzy teprve budou, ale pořád bych to chtěl dělat jen jako koníčka, tedy aby mě to s lidmi i nadále bavilo, než že bych byl do něčeho nucený. Proto to taky dělám jako hobby, při práci.

Mann (1514) napsal 05.02.2019 v 10:34

Bez pochyby dobrá myšlenka Tady se přímo sama nabízí filosofie Komenského "škola hrou" Přeju ať se hlavně u toho baví úplně všichni, od hlavního instruktora až po posledního žáka

Jarda (281) napsal 05.02.2019 v 10:19

Ahoj Gasi, držím palec a naopak jsem rád, že do deníků dáváš nejen toto info, ale také další rady, tipy, zkušenosti, doplňky nebo výlety. Ať vám to škole šlape.

• Spodní padáky

Tak jo! Konečně se již necítím jako nahý, neb moje holka dostala padáky na spodek. Ty by měly pohltit valnou většinu záhozů, kterým se však i přesto budeme nadále snažit vyhýbat. Žasnu, jak Hebco Becker mají vymak

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.09.2018
    Uskutečněno: 17.09.2018
  • Návrat ke kořenům

Návrat ke kořenům... O víkendu jsme se s kamarádem Ondrou rozhodli, že bylo dost, honění se za úspěchy, dost lačného polykání kilometrů, dost vysedávání v hlučných penzionech... A tak jsme se vydali, jako dva rytíř

Vloženo: 20.08.2018
    Uskutečněno: 20.08.2018
  • Výlet na státní svátky

Pokud někdy nebudete vědět kam vyrazit na 3 - 4 dny s mašinou, pak doporučuji pohoří Harz v centrálním Německu. Je to blíž než Alpy a je tam koncentrovaná jízdní radost umístěna na jednom místě. Něco jako náš Český Ráj.