Byl jsem velice spokojený s mou ex CRF1000L Africa Twin, ale když jsem se během redakčního testování pro Motohouse svezl na nové verzi Adventure Sports, bylo mi jasné, kolik uhodilo. Vše co jsem na původní Africe miloval zůstává + přibyl lepší podvozek.
Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové)
První dojmy - První dojmy mám vlastně již ze zmíněného testovíní, během kterého jsem v jejím sedle strávil cca 500 km na španělských silničkách i na zakroucených šotolinách. Stačilo pár metrů a zamiloval jsem se. Kompletní test i dojmy najdete v aktuálním vydání Motohouse (březen 2018).
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny motocestovatele, kteří rádi zabrousí mimo asfalt.
Doplňky na motorce - Zatím série.
Recenze
Když jsem odjížděl na test nové CRF1000L Adventure Sports, byl jsem vnitřně skálopevně přesvědčen, že se jedná jen o běžnou Africu, jejíž tvář byla upravena vrstvou makeupu, obarvena do atraktivnějších barev a obohacena o elektronický plyn, který určitě zneatraktivní reakci motoru na povely pravého zápěstí. Jednoduše jsem si byl jistý, že moje soukromá CRF 1000 L není nijak ohrožena a že i nadále bude tou jedinou vysněnou v mé garáži.
Přátelé, jak já se pletl…
dobrá motorka..dobrá, ještě v létě jsme o ní básnili s mou paní a teď...
technick: zjistil jsem že afrikománie je oprávněná .. je třeba vyzkoušet a pak se dostaví i vědět .. myslet neznamená nic
Afrikománie mě nebere, ale tady vidím jednoho z mála, kdo využije její možnosti a netrestá se na vysokým enduru na silničních gumách v alpských vracečkách, jen proto že podlehl Adventure marketingu
Takže žádný zbytečný kecy a deset bodů
Paradni stroj