PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MiRocka
Vloženo 30.10.2017
Aktualizováno 4.11.2018
Zobrazeno 2182x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Nic moc, ale je to stará dobrá krasavice.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350 OHC: Srdeční záležitost. Po staré Konopnici jsem toužil jako mladík, tudíž jsem si až teď splnil klukovský sen.

První dojmy - První dojmy jsem nabyl při zkušební jízdě před koupí. Toporná, líná, pod zadkem se vlní, značně zanedbaný stroj - předchozí majitel ji nechal léta stát bez provozu a údržby. Pro mne je posed a držení příjemné, i když si budu muset nějakou dobu trošku zvykat.

Motorku bych doporučil pro - Kdo chce jen jezdit a je mu celkem jedno na čem - nebrat. Konopnice je pro srdcaře, co nelitují peněz a času na její údržbu a provoz a rádi se s ní projedou pro potěchu vlastní a i (možná) okolí.

Doplňky na motorce - Navíc je pouze zadní nosič, vše ostatní je (asi) původní.



Recenze

Koupí tohoto kousku jsem si splnil dávný klukovský sen, kdy jsem ji v 80-tých letech občas vídával na českých silnicích. Červená metalíza, to byla tehdy bomba a Jawa to byla tehdy taky vyhlášená značka.
Najeto s ní zatím moc nemám, jelikož stroj vyžadoval pořádný úvodní servisní zásah k zprovoznění po několika letech bez údržby a provozu. Moje zkušenost po pár stovkách km není povzbudivá, ale s tím jsem počítal - je to veterán se svými konstrukčními limity a vadami: potíže se startováním, udržením otáček a dobíjením AKB na původním starém relé, po zahřátí motoru je to krapet lepší, ve vyšších otáčkách značně vibruje do konstrukce rámu; motoricky jede celkem přijatelně, ve dvou už je znát vyšší zátěž; brzdy jsou slabé a nutno s tím předem počítat a tomu přizpůsobit styl jízdy; podvozek má sice zdvojený rám, ale v rychlejších zatáčkách nebo ve vyjetých kolejích se snadno rozvlní, jako byste měli silně podhuštěné pneu; ovladatelnost celkem dobrá, i díky tomu, že je moto lehké; úložných prostorů je minimum, pouze dvě malé boční plechové schránky, na to nejnutnější vybavení; spotřebu jsem neměřil, ale bude dost vysoká (tehdy se spotřeba moc neřešila, např. přeplavování karburátoru před startem by dnes konstrukčně neprošlo).
Mám ji velmi krátce a je na ni ještě hodně práce, servis drahý a častý.
V terénu jsem ji ještě nezkoušel, ale časem na to určitě dojde. Myslím si, že motorka se nejlépe "cítí" na vesnických silnicích nebo okrskách, dálnice ji (a ani řidiči) určitě nesvědčí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kukal
kukal napsal 05.11.18 v 19:16 10b.

Čadil
Čadil napsal 24.03.18 v 19:12 10b.

já měl 350 kývačku,kamarád tu tvoji.kývačka byla živější,ale konopnice se mi líbila víc,mela otačkoměr a byla vyšší na mých 186 cm mi sedla líp.jasně že 10 b.

dusan42
dusan42 napsal 14.12.17 v 13:43 10b.

Více komentářů



TOPlist