Yamaha YZF-R1 2012. 50th Anniversary Edition...
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1098: Protože sem chtěl motorku s rokem výroby aspoň 2010...
Aprilia RSV4: Jedna jediná rozumná na prode v CR, ale majitel nekomunikoval...
První dojmy - Překrásná holka s brutálmím zvukem Moto Gp...
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce co je už nudí klasický R4 a chtějí zábavnou motorku...
Doplňky na motorce - Výfuky Akrapovič.,Lithium Baterie, Rizoma nádobky kapaliny, pancéř. hadice, páčky. led zadní světlo...
Recenze
11.10.17 Tak konečně je doma Limitovaná edice R1 s pořadovým číslem 1115 z 2000kusů... ..
Po 2 letech na Zx-10R sem už nechtěl klasický 4vál, protože mě po pul roce ježdení vždy přestane bavit... Tohle byl můj sen už před dvěma lety, ale nebyla ve verzi Anniversary 50th k sehnání a model 2009 sem nechtěl, protože ten předek nejni tak hezkej a nemá kontrolu trakce atd... Při prodeji Ninji sem tedy pokukoval po V2 (1098) nebo V4 (RSV4) ani jednu sem ale nesehnal v rozumném stavu a roku výroby jelikož sem trval na motorce od 2010 a najednou se objevila tahle kočka kterou sem vlastně chtěl už dřiv. Bylo jasno!!! Jak najedu nějaké km, doplním dojmy ...
23.4. 2018 Tak se udělalo hezky a konečně máme najeto prvních 1000km... Připomíná mi to staré dobré časy v sedle RSV 1000R. Už po startu si člověk pomyslí... to je dvouvál??? Neee nejni Už se mě na to zeptalo mrtě lidí... Jak motorka ale převyšší 6 tis je jasné že tam nejsou jen 2 válce a najednou tu máme zavodní speciál M1 Moto GP... (teda aspoň zvukem )) ) Ten je opravdu famózní a mráz po zádech jde ne jednomu člověku v okolí téhle potvory...
Další věc co se mi na motorce neskutečně líbí je její stabilita... Nikdy sem nejel na motorce která by byla tak klidná a jistá... Je znát že to nejni tak staré. Motorka má 6ti stupňovou kontrolu trakce a možnost úplného vypnutí, což si myslím že je bomba věc... Je mnohem vetší šance že motorku nerozflákáš kvůli higsideru. Dále sou zde tři palivové mapy. A jako plný výkon, STD což je taková otupělejší a B to je Bída na tu to nejede např dobré na vodu.. Trochu mě mrzí, že se po vypnutí klíčku motorka vrátí do základního nastavení tzn mod STD a trakce plně zapnutá na 6tý stupěn... ale vypnuté je to hned, dá se stím žít... Budíky ukazují jak zařazenou rychlost, nastavení trakce, palivovovou mapu tak i venkovní teplotu, aktuální spotřebu, průměrnou spotřebu, najeté km na rezervu, laptimer a indikaci řazení...
.
Motor Croosspalne je neskutečně zajímavý a jelikož jsem vždy měl rád motorky s V2 motorem takhle holka mi je velmi připomíná ačkoliv je to klasický řadák... Motor má velmi slušný potenciál už od cca 3 tis otáček a nejvyšší tach od 9 do 11 tis pak už nemá upně smysl jí točit dál tak jako třeba bejvalá ZX-10r která ten vršek má přece jen silnejší, ale to mě nevadí, protože já miluju zatáčky , vracáky a esíčka a z ježdění rovně 299km/h sem dávno vyrostl... ikdyž tahle holka to s přehledem zvládá taky) a právě v těch esíčkách atd bude mít crossplane vždy navrh protože mi přijde že o 10 let novější proti ZX10R a ne o 2 roky a to ve všem!...
Aktuálně dostala nový olej a filtr, nové páčky a čekáme ješte na pořádné pneu Dunlop D212 :)...
Parádní R1, tenhle model je TOP, užívej km v sedle!
Díky tobě také
Krásná R1 hlavně v těchto barvách přeji hodně km bez nehod a dlouhou sezonu
Jasnych 10b. Zvuk tehle parady musi byt famozni
Paráda