Ohlins podvozek , OZ kola , Carbon kam se podíváš, Akrapovič, Brembo
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Blinky tam, kde mají Japonci klakson, takže první dny furt troubíte. Člověk z menšíma rukama bez přehmátnutí na blinkry nedosáhne. V zrcátkách vidíte jen svá ramena. Ovladatelnost a výkon na jedničku. Bzdy dle očekávání parádní, ovšem zadek zase nebrzdí jako každé RSV. Zvuk z výfuků bych přirovnal k hromobití , sousedi vás budou milovat.
Recenze
Zase jsem si pořídil Italskou mrchu. Jedno RSV už jsem měl, ovšem první model , tohle je mnohem vyladěnější verze. Oproti staršímu modelu , má vyhlazenější spodek , už se z vás ve městě nesnaží vymlátit duši. Má také lepší vršek a celkový výkon je zas o kus dál. Je robusnější a design je skvostný. Motorka není vůbec vhodná pro začátečníky , jelikož je to stále V2 a při necitlivém přidání plynu při rozjíždění nebo odbočování , vám může slušně nakopat zadek. Nenechá si tolik líbit jako čtyřválec. RSV je pro srdcaře , který ví , kde maj tyhle Italský biky mouchy . Výkon a ovladatelnost je kapitola sama o sobě , to si musíte prvně zkusit , někomu to sedne a někomu ne a to je dobře.
Nadherna motorka, dlouho jsem na ni koukal, ale strach mi nedovolil. Respekt a kolama dolu
Italský motorky jsou hlavně o "srdíčku" a o velký duši .Přeju radost a požitek z jízdy .
Pekna, tak at uz ti chvili vydrzi
Hezká mrška