Když Hornet, tak v oranžové. Jezdím na moto hlavně do práce - řádově 70km a těším se do práce i kdyby chcalo
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Kamarád mě nalomil, že 50 kW SV-čka mi bude brzy málo. Navíc jsem chtěl začít něčím opravdu vhodným pro začátečníka.
První dojmy - První dojmy byli opravdu první, jelikož to byla první moto po motoškole. Zarazil mě podvozek, na nerovnostech jsem měl pocit, že se motorka kroutí a uhýbá. Motor jsem si netroufnul vytočit nad 6 tis..., výkonu mě to přišlo až až :D
Recenze
Chtěl jsem v první řadě něco opravdu vhodné pro začátečníka, a Horneta takhle doporučovali téměř všude
Nemůžu srovnávat, ale jezdí se mi dobře. Počátečný strach z podvozku pominul, zvyknul jsem si, a teď mě nepřekvapuje.
Motor tahá dostatečně na okreskách, dálnice jezdím taky, a tam už je pak jedno, jestli jdu 130 nebo 150, 6000ot nebo 7000ot. stejne slyším pouze vítr hvízdat kolem helmy.
Co mě baví je právě možnost vytáčení. Když potřebuji předjet na okresce, podřadím si, motor zařve a na tacho mám 150 ani nevím jak. Výkon Hornetovi rozhodně nechybí.
Necestuju s kufry. Pouze s batohem na zádech. Tím textilním, živý batůžek moto nepreferuje :D
Pěkná, teď jsem ji shodou okolností také pomáhal kupovat a přesně v téhle nádherné barvě.
Jinak když je vše jak má být tak se motorka ani nekroutí ani neuhýbá.
Aby jsi poznal limity podvozku musel by jsi před tím jezdit na např. Firebladeovi a ještě k tomu být docela střelec.
Tvé pocity si vysvětluji jedině tím, že cesta byla opravdu rozbitá a nebo s tím uhýbáním máš podhuštěné
pneu nic jiného to být nemůže.
Ta barva je fakt parádní. Vídám jednoho takového u nás v Brně. Stále naleštěný a když projede, je to jak plamen Hodně štěstí, pane kolego.