Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP1 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SpeedyRex
Vloženo 11.10.2006
Aktualizováno 11.10.2006
Zobrazeno 2372x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Většina sportovních motorek vznikla pro provoz na silnicích a teprve potom z nich byly tvořeny jejich závodní verze. Ne tak SP-1,která byla stvořena za jediným účelem a to zvítězit v WSBK. Její silniční verze vznikla jen kvůli potřebě homologace..To se j

Recenze

Zkušenosti: Lidi,investujte do kvalitních gum! Na sportovní mašinu patřej pořádný lepidla! Supercorsa drží až to hezký není..:))Nepostradatelná věc je tlumič řízení (Matris).Dvouvál musí bejt slyšet,takže vejfuky Mig a filtr BMC... :))



Cesty: Nejvíc jsem se nacestoval při shánění zachovalýho kousku... Jak někdo dokáže domrvit 5 let starou mašinu je neuvěřitelný.. :(((

Další info: Něco málo o V2 vs R4: Takže proč si v dnešní době 180ti koňových monster koupit 130ti koňovej dvouvál???Na sebekratší rovince vám litrovej čtyřválec nadělí několik metrů a nejspíš vám ujede i každá novější 750.Pojmy jako lepší zátah odspoda a větší krouťák platily v době,kdy proti sobě závodily V2 1000 a R4 750. Pokud dnes proti sobě postavíte V2 1000 a R4 1000,nemáte šanci se s dvouválem udržet vedle čtyřválce ani při středních otáčkách,natož když se čtyřvál roztočí... Takže lepší výjezd díky větší síle dvouválce odspodu se jaksi nekoná.. Navíc jsou čtyřválce ze stejných let vždy asi o 20 kg lehčí..Výhodou dvouválu je UŽSÍ A KOMPAKTNĚJŠÍ STAVBA,NIŽŠÍ GYROSKOPICKÝ MOMENT MOTORU dovolující rychlejší projetí zatáčky (ten je zapříčiněn o něco málo nižšími rotujícími hmotami motoru a hlavně použitím asi o třetinu nižších otáček motoru při průjezdu zatáčkou oproti čtyřválcům). Dále má dvouvál LEPŠÍ TRAKCI ZADNÍHO KOLA na výjezdu ze zatáčky díky nepravidelnému sledu zapalování (kolo není neustále v záběru a má čas se při prokluzu zase chytit),tento princip je využíván v GP (sled zapalování screamer vs bigbang).Takže záver je,že na rovinkách vítězí R4 a v zatáčkách V2...Co si kdo vybere je otázkou vkusu,já si vybral a neměnil bych....

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fzr6
fzr6 napsal 15.09.10 v 18:52

nejlepší mašina od hondy 10 b za ty fotky

Hanys22
Hanys22 napsal 30.06.09 v 19:21

Super komentář...super fotky...super V2...máme doma FireStorma s carbonovýma Acrapama a motorově je to brutus...10B na profil!

zajebal
zajebal napsal 21.03.09 v 09:30

dobrej clanek... moje SPcko jede do tech 250km/h jako krava pak strati chut bojovat o maximalku... tak pozor na ty vyjezdy ze zatacek na studenejch gumach je to pekna svinina

vtr
vtr napsal 24.10.07 v 14:00

čus. Super článek a machna. Jen jedna věc. Taky sem si vždycky myslel jak R1 musí s těma kobylama jezdit,ale nic moc vyjímečnýho proti mé VTR1000F do 220km/hod se neděje. dokonce na rovince když si zařadím,tak kamarád říkal, že bylo vidět,že sem mu trošku popojel,jinak sme jely stejně. Předjet by mě mohl až tak nad těch 220,kde firestorm už tak netáhne. Sečteno a podtrženo,podle mě by SP dalo R1 naprdel do 200km/hod určitě,dál by asi jel líp 4V. Toď je mí shrnutí .

smazany34968
smazany34968 napsal 26.01.07 v 16:22

Nádherná mašinka myslim že sem tě na ni zahlid u nas v česky na světelnej maš pod helmou kuklu a kombinezu do čerevena třeba na nakym sraze na viděnou at slouží

Více komentářů



TOPlist