renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP1 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sobi
Vloženo 27.7.2012
Aktualizováno 3.9.2014
Zobrazeno 6 693x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Honda VTR SP1, trošičku upravená :) a v barvách, ve kterých mnohokrát zvítězila v 8hodinovce v Suzuce.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy?? No vzhledem k předchozímu vlastnictví VTR Firestorm, jsem byl zvyklý na V2, jede to něco líp ve středních otáčkách a nahoře než u Fka, ale jakmile ji začnete trochu tlačit, tak se z ní stává čistokrevný závoďák. Jinými slovy: super podvozek, dobré brzdy, a prostě V2.. :)

Recenze

No, opakoval bych se, vše stejné jako u mojí druhé SP1ky, až na to, že jsem udělal z jedné klasického silničáka i s homologovanýma tlumivkama a z druhé upraveného závoďáka.
Tak co na ní je a není. Úpravy začaly od sání, tzn. HRC nasávací noc, velký karbonový airbox 21l, kopie HRC nasávacích hrdel, překopané vstřikování s HRC injektory, závodní vačky od Kainzingera typII, jednotka Igninitech, Radiální monobloky Brembo + radiálky pumpy, v předních tlumičích vložky Ohlins, tlumič řízení Ohlins, výfuky Arrows, přepákování ARP, budík Koso, plexi Fabbri a další drobotiny (HRC plyn...) . Je toho dost a ještě to není vše. Stojí to moc zlaťáků. :D Samozřejmě je důležitý "kabát" a ten mi včetně krycího laku a spousty několikrokového leštění zajistil kamarád z Olbramovic Jirka. ( kdo by chtěl, dám kontakt - super práce) , polepy jsem si nakreslil v Corelu a nechal natisknout. Odbržděno a poleděno v Hradci u Látra, resp. KL intermoto.
Další etapa přes tuto zimu bude přímé náporové chlazení (ať zmizí málo efektivní boční chladiče), dále pak konvezní set na radiálky Brembo, přepáčko a jestli zbudou penízky, tak kované závodní písty HRC, resp. Wiseco a u RP komplet systém ala HRC. Je toho hafol. No a kromě mě hubne i moto. Nesplnitelný cíl by byl kolem 170kg, ale budu rád pokud se dohrabu ke 190 kilům...
Tak to je zhruba asi vše. Je to super bike, který už za ty penízky nikdy neprodám a ani prodat nechci. Je to vzpomínka na jeho krátkou, ale úspěšnou závodní kariéru. Vítěz WSBK, AMA Superbike, 8Hr Suzuka, Isle of Man.
Ze známějších na ní jezdili: Edwards, Rossi, Hayden, J.Dunlop, Mcguinness, Slight, Ukawa, Tamada, Kato a určitě další.
To o co mi jde, je z ní dostat kolem 160koní, jít by to mělo. Ještě jich pár chybí, ale věřím, že příští rok to tak bude.
PS: doufám, že si mi letos povede odchytit Colina Edwardse pro podpis na nádrž. V těchto barvách totiž vyhráli spolu s Rossim.
PS1: Podařilo se ulovit a co víc, Colin byl velmi potěšen a já samozřejmě taky. Viz. foto.
PS2: tak s novou jednotkou u Radka Franka 145PS a 116Nm :D
PS3: Marťasi, díky... koupen trošičku překopaný motor + orig. výfuková sada HRC comlete racer! Jupí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 13.10.18 v 23:09 10b.

Nádherná a ten zvuk taky asi nepůjde přeslechnout...

Delta
Delta napsal 30.01.17 v 19:25 10b.

t_freedom
t_freedom napsal 25.11.14 v 12:13

Tohle je neskutečnej mazec Ty grafy jsou přepočítaný na kliku, nebo čistě zadní kolo ?
Přes 80Nm ve 2trpm musí bejt hrůůůza ...ale taková krásná

Bothrops
Bothrops napsal 09.10.14 v 11:50

Nadhera v krasnych barvach a Colina jsi vychytal teda panečku :)

YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 02.07.14 v 00:32

Ta konverze na radialy je moc pěkná koukal jsem na tom na stránkách

Více komentářů



TOPlist