Na svůj rok výroby krasavice. Ač Hondu nijak zvlášť nemusim nějak se to tak seběhlo a Fároš byl najednou doma.
První dojmy - Hned po nasednutí okamžitě padla do ruky. Vše na svém místě. Jen mě překvapilo že 126kw bych jí fakt neřekl. Na japonce krásný design. Navíc vždycky sem chtěl motorku s výfukem pod sedlem. :D
Motorku bych doporučil pro - Myslím že Fároš je nejvhodnější kandidát na přechod z šestkového ss k litru
Doplňky na motorce - Zatím nic.
Recenze
Jak už jsem psal v úvodu 126kw bych jí netipnul. Člověk se pak diví až při pohledu na tachometr.
Brzdy jsou krásně čitelné, podvozkově také není co vytknout. Jen z elektronického tlumiče řízení mám tak nějak smíšené pocity. Povedlo se mi vzít horizont cca ve 150km/h za 2 pod plnym a po dopadu předního kola se mi slušně rozklepaly řidítka. Na druhou stranu nebýt tam tak ležim - prostě sem chchtěl zkusit kolik snese.
Motor jde celkem slušně od spoda a výkon se zvyšuje lineárně až k nějakým 10500otáček víc už nemá cenu točit, přijde mi že potom už to nijak zvlášť netáhne.
Přijdou mi zbytečně moc dlouhé kvalty. Určitě by hodně pomohla řetězovka s jiným poměrem ať je ten výkon trochu znát.
Jako celek to opravdu funguje jen z toho nemám ten pocit (no jo jsem zvyklej na Italy). Co potěší je že najednou zjistíte že jste mnohem rychlejší.
Kupodivu i cestovat si myslím že by se dalo. Teda když nepočítáte bágly. Kufr sem fakt nedostanete. Jinak i po delší cestě neni člověk nijak zničenej.
Zatim ji mám týden tak ještě budu postupně doplňovat...