Po rychlom predaji GSX-R som hladal nieco dalsie a tak volba padla na R1,lebo s majitelom vyhliadnutej GSX-R1000 K6 z Brna sme sa nedokazali dohodnut na cene
Motorka koupena od Zdeněk Bouchner - Moto HB (Havlíčkův Bro
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Tento model a dokonca v identickej farbe mal par tyzdnov brat,takze som vedel,co mi YZF-R1 RN12 ponukne a kedze som sa nedohodol s predajcom na cene za jeho GSX-R 1000 K6,tak dalsou volbou v rebricku bola 'erjednotka'
Motorku bych doporučil pro - Skusenemu riderovi
Doplňky na motorce - Pancierove hadice,zavodna brzdovka,padaky a Akrapovice ...
Recenze
Vzhladom k mojej vytazenosti mam zatial na R1 nabehanych len cca 1500km v premavke a nieco na okruhu,takze par veci mozem zhodnotit.Viem,ze tento bike ma vynikajuce brzdy,ktore posunuli pancierove brzdove hadice este o level vyssie,podvozok mi dava velku istotu aj v hlbokych naklonoch a moto fakt ide ako po kolajniciach.Dalsou silnou strankou je uzasny motor s 20 ventilovou technikou a s vykonom 170k.Tato konkretna R1 robi poriadny rachot vdaka koncovkam Akrapovic.Byvaly majitel obuval Bridgestone Hypersport S20 a kedze je jazdim tie gumy tiez,tak R1 dostala novucicku sadu S20Evo.Zakladny servis,co sa tyka oleja,filtrov,sviecok a platniciek,je za nami a tak chcem este vymenit brzdovku za zavodnu.Tiez som vymenil povodne 17 zubove vyvodove kolecko za mensie,16 zubove a motorka neskutocne ozila pri akceleracii,co som mal odskusane na vsetkych svojich predchadzajucich motorkach.Co sa tyka dizajnu,tak nemozem motorke nic vytknut,ved tie 2 vyfuky pod 'prdelou' su genialne.Sice mi trosku chybal ukazovatel zaradenej rychlosti,no bolo to len o zvyku.Vyfukove potrubie trochu kuri,no nie je to nic tragicke!Tento rok mam zaplatene aj nejake agenturne dni na Slovakiaringu a tak sa uz teraz tesim na dalsie kilometre v sedle motocykla Yamaha YZF-R1