PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Daart
Vloženo 13.5.2017
Aktualizováno 30.5.2018
Zobrazeno 2 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Back to the roots...Jak jinak označit další moji bláznivou koupi motorky, kterou jsem již měl? Snad jediný čtyřválec s opravdovým charakterem z, dnes již starších, ročníků.

Motorka koupena od Lukashik (Pardubice)

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Jak řekl Dýzl - Vždyť to už jsi měl ne? A děsně ses na tom loudal. - Právě proto ji mám znovu, přeci si nekoupím nějaký nesmysl. Účelem koupě bylo především si zlepšit sportovní posez a konečně si škrnout i loktem o zem - již se povedlo.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně skvělá volba pro cestovně založené kochače, kteří nemají ambice závodit a pro starší vyrovnané lidi, kterým chopper/cruiser přijde moc nepohodlný.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Yoshimura, rukojeti Domino, padáky Rutan, nastavitelný tlumič řízení, pancéřové hadice, držák SPZ, karbonový kryt rámu a především krovka

Recenze

Recenzi nemá smysl vytvářet znovu, takže jen a pouze kopíruji mnou již jednou napsanou:

GSX-R 1000 v modelovém roku, kterému nikdo neřekne jinak než „ká-pětka/ká-šestka“? Jednou jsem se na téhle motorce svezl všehovšudy tak 10 kilometrů a od té doby mi zůstala v hlavě. Rozum v té době vyhrál a já si namísto tohoto pekla koupil znatelně hodnějšího „Fároše“. Co osud nechtěl, po necelém roce mne ten návrat z Kawasaki Z1000 k lineárnosti a poslušnosti omrzel a už můj „Fároš“ visel na inzerci. Bylo jasné, že bude hned pryč vzhledem k stavu, v jakém byl, a přesně tak se stalo. Za dva dny už si jej odvážel nadšený kupec a pár dalších zájemců se ozvalo s nepěknými zprávami, že jsem ho prodal někomu jinému. No co už - co bylo, bylo…

A co má volba rozumu? Ta v tomto případě musela pryč, protože uznejte sami – kdo by si tento stroj koupil z rozumu? Strach, nadšení, respekt a úžas. Přesně toto jsou pocity, které se v člověku mísí při jízdě na K5. Těm, kteří neměli tu čest se na tom projet, doporučuji jedinou věc – NIKDY NA TO NESEDEJTE! Vypěstovaná závislost na tomto stroji je mnohem rychlejší než na sebetěžších drogách. Design sám o sobě moc nenadchne, ale ani neublíží. Viděl jsem pár povedených celolaků, které tomu dali větší šmrnc, ale já to zatím neplánuji. Co ovšem nadchne od začátku je motor. Jedním slovem DO-KO-NA-LOST! Něco tak perfektního, co Suzuki v sériové produkci vytvořila, se nemůže s ničím ve stejné cenové relaci rovnat. Jediné, co by K5 snesla, by byl lépe fungující automatický sytič a razantnější brzdy, které jsou dalece poddimenzované proti celkovému výkonu.

Ačkoliv tento model má své mouchy – praskající rám, podsedlový rám a špatné brzdy, musí se nechat, že v porovnání s tím co nabídne je to zanedbatelné. Alespoň, že to Suzuki vyřešila celkem dvěma svolávacími akcemi, které K5 obohatily o výztuhy rámu a novou brzdovou pumpu.

Toť ve zkratce k všeobecným faktům o tomto zvířeti a nyní něco málo k mému konkrétnímu kusu:

Klasická Suzuki modro-bílá kombinace. Někomu přijde moc všední, mně přijde líbivá. Každopádně na barvu to nejezdí. Motorka je relativně v sériovém stavu, což beru pozitivně, protože si ji upravím k obrazu svému.

Od předchozího majitele se ke mně dostala po výměně kapalin a s novou zadní pneu, což beru jako příjemnou úsporu pro vstupní investice. V plánu mám v první řadě sehnat racing plexi, na které jsem zvyklý z mých předchozích motorek. S originál plexi je to nepoužitelné, neboť od 150km/h se cítím jak na naháči. Jsem rád za krovku sedla, kterou jsem dostal k motorce. Upřímně…. Kdo z Vás by se chtěl tahat na takovém stroji s batohem. Laděný výfuk nemá chybu. Nejenže je to neskutečná úspora váhy, ale konkrétně tento tvar se mi líbí ze všech nejvíc. Další úpravy motorky přijdou na řadu později, teď se bude jezdit. V plánu mám krátké páčky, padáky, quickshifter, powercommander a odladění na brzdě. Uvidíme jak se zadaří.

Dost ale bylo řečí. Tato motorka se stejně nikdy nebude dát popsat tak, aby to dostatečně vyjádřilo její dokonalost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
selkie
selkie napsal 25.05.17 v 19:13

..pff, štyrvál..

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 20.05.17 v 11:21 10b.

legendární K5 Je neuvěřitelný, jak o ní lidi básní Ať ti dělá radost. A pak že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš Tahle barevná kombinace je nejhezčí

Davidoff1
Davidoff1 napsal 16.05.17 v 13:33 10b.

_IFA_
_IFA_ napsal 15.05.17 v 15:19 10b.

Photo by #ifa

Mistr-kat
Mistr-kat napsal 15.05.17 v 13:45 10b.

Taky jsem ji vlastnil...jak píšeš - láska na celej život. Byla poladěná, přepáčko, pancéřovky, laďák od JošihoMůry atd atd...Disky jsem nechal komaxitem šmrcnout na perlěťově bílou, k tomu modrý proužky, PIRELLI Diablo Rosso, závodní desky a byla z ní krasavice, jakou svět neviděl...Ten motor by se dal poslouchat i ze spaní, jak krásně vrněla...O jeho výkonu snad netřeba ani diskutovat...Pak přišla rána, operace kolena a 70 000,- kč škody. Od tý doby mám strach (je mi 49 let) na podobnou bestii sednout...přece jen se mám rád a živí mě živnost...ale Tobě přeju tisíce km v zdraví...

Více komentářů



TOPlist