renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Whisky
Vloženo 8.5.2017
Aktualizováno 7.8.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vyměnil jsem ji za Transalpa XL 600 V - prodán. Už mi nestačil jaksi motorově a jako motorka na rozježdění po 17ti letech posloužil nejlépe jak mohl! Nedám na něj dopustit, ikdyž ho mít nebudu.

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure / S: Nejsu mladík a zobák byl vždy můj sen :) A nevyužil bych její plný potenciál v offu.
BMW F 800 GS: Mno pocitově mě to prostě nedalo a boxér je mi blíž srdci. Nevím jak to popsat lépe. Ikdyž F 800 GS je taky super, moc nechybělo :)

První dojmy - Mohutná, ale žehlí zatáčky výborně. Posez oceňuji, nefouká na mě. Je trochu tvrdší, ale bude jen na silnici, v terénu ji trápit nehodlám. Na to si možná nechám Alpa, když se neprodá.

Motorku bych doporučil pro - 40 a vejš. 187cm, 95kg :) Jen jsou trošku vejš stupačky než jsem zvyklej, ale uvidíme, kdyžtak snížíme, nebo si zvyknu :)

Doplňky na motorce - Jen deflektorek na plexi. Zástěrky pod blatníkem. Speciální olejová zátka, od který nemám ani klíč a nevím čím ji já votevřu :D To nechám na servisu asi. Origo kufry Touring. Vrchni bude Kappa co jsem měl na Transalpovi.

Recenze

8.5.2017
Černá verze, to mne zaujalo. Prvne jsem myslel, ze je to nejaky prestrikany. Motor i telever. Jinak jsem nadsen. :) Dokonce i seriovej ukazatel rychlosti, sem nevedel ze to ma v zakladu. Dlouha sestka. 120km za h a 3,5 t otacek. Parada.
Asi takhle. Na silnici, kde Transalp koncil Bawo zacina. Neprijde ti ze tolik jedes. Takovy lehkonohy SUV. Moc se mi to libi. Dal jsem i off, ale tam, kde konci Bawo, je zase Alp lepci. Nerovnosti Alp pohlcuje mnohem lip. Bawo je tvrdsi. Je to hltac km, krasne zehli silnic. Vykon, kroutak postacuje. Padlo mi do ruky naprosto v poho. Na rozbitejch okreskach me prijde zbytecne udrncany, ale stopu drží.
Pisu jen moje prvni dojmy (170 km)
Výhodou ukazatel zařazené rychlosti, palivoměr, olejoměr, dlouhá 6tka, origo kufry.
***
Tak po cca dvou měsících ježdění je to pořád fajn mašina uchvacující zátahem a ovladatelností.




08/2023
Moc jsem nepsal, ale.mám za sebou pneu Motoz Tractionator GPS, velmi dobré gumy a v půli sezóny 2023 jsem nazul nové Mitas Enduro Trail Adventure. Zatím je zajíždím, ale zdají se dobré. Né top, né shit. Mírně hlučné okolo 110, 120 a výš. Takovy vyšší bzukot. Třeba si to sedne Na zadní gumu padlo teda dost závaží na vyvážení. Najeto 80.900 Km. Velký servis, všechny náplňe, nové přední destičky, nová cívka, seřízení volnoběhu, plynu atd. Cena za gumy 5000 Kč, za servis komplet 14.000 Kč

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Whisky
Whisky napsal 15.05.17 v 14:25

Díky.

VagusVetus
VagusVetus napsal 13.05.17 v 21:54 10b.

S tou kačenou to vidim úplně stejně. Jinak pěkná brambora

pelito
pelito napsal 10.05.17 v 21:53 10b.

krása, ať slouží

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 08.05.17 v 20:38 10b.

Více komentářů



TOPlist