PROFIL MOTORKY

Honda VTX 1300 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Aldaa
Vloženo 5.5.2017
Aktualizováno 20.7.2017
Zobrazeno 3 275x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pravý Cruiser, který se nezapře, a který nezanechá žádný pohled klidným.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTX 1800: důvod neuveden

První dojmy - Krásný stroj, který je již od výroby jedinečný a má své charisma. Dokonale padne do ruky každému jezdci, který se na něm cítí přirozeně a plnými doušky si užívá každý ujetý metr. Jedná se o pohodlný a čitelný motocykl, budící respekt. Jezdci odpustí i nějakou tu malou chybičku.

Motorku bych doporučil pro - Stroj je určen pro cestovatelé, kteří si chtějí užít komfort a radost z dlouhých cest, klidně i ve dvou.

Doplňky na motorce - Laděné výfuky, přední rampa se světlomety, zadní opěrka s velkým nosičem či retro nosič místo zadního sedadla.

Recenze

Jedná se o buldozer mezi běžnými motorkami, který budí pocit nemotornosti. Manipulace na místě je sice těžší ( co si taky budeme nalhávat 330 Kg není zrovna nejméně) ale jakmile se rozjede je dokonale ovladatelný. Osobně mám přes 190 cm a proto jsem hlavně vybíral velkou motorku, na které bych nevypadal jako vosa na bombóně, což se mi na tomto stroji určitě nestane. Od předního kola, po špičku zadního blatníku měří 260 cm. Retro vzhled nikdy neomrzí, proto je jedno, jestli tento stroj vlastníte rok nebo třeba 30 let. Stále se za ním vždy všichni ohlédnou. Jezdím na něm od roku 2009 a je naprosto bezporuchový a spolehlivý. Nikdy se neobávám žádné delší cesty, které tento stroj opravdu miluje. Naopak na cestu do zaměstnání bych jej určitě nedoporučoval, trvá nejméně 10 km, než se ten velký motor trochu zahřeje. Mám originál výfuky a laděné cobrry, díky kterým mezi známými dostal přezdívku Detík (pro neznalé starý uprděný buldozer). Výfuky a dále doplňky, jako nosič kopírující zadní blatník místo sedadla, či přední rampu s přídavnými světly, libovolně a jednoduše na stroji měním, čímž stroj mění svou vizáž a někteří lidé se mě pak vyptávají co jsem si to zase pořídil za novou mašinu. Spotřeba s laděnými výfuky je vždy o litr vyšší jak s originály ale zátah motoru s laděnými je dle mého názoru viditelně znát. S originál výfuky se spotřeba při slušné jízdě pohybuje mezi 5-6l. S brzdami jsem spokojený, někteří píší, že jsou slabé, dle mého názoru mě na tak velký stroj hlavně tedy přední brzda až překvapuje jak se dokáže zakousnout a v páčce je citlivá. Tak nevím, mam doma i supersporta a někdy bych si přál abych měl brzdu z VTX i na tomto stroji. Nikdy jsem nepotřeboval větší výkon motoru, prostě stále táhne a je jedno jestli jste plně naložení i se spolujezdcem nebo jedete sami, nijak znatelně jsem to nikdy nepoznal. Hlavně je to teda mašina na kochačku, takže za plyn můžete tahat ještě hodně dlouho než se jeho výkon v plné pětce zastaví. Původně jsem přemýšlel o 1800 ale zjistil jsem, že jsem s 1300 neprohloupil a 1800 bych v žádném případě nevyužil, navíc provoz a údržba je na 1800 také znát. Ze začátku jsem si myslel, že se mu do zatáček moc nebude chtít ale sem tam se mi podaří zaškrtat si i plotnami o asfalt, takže drží dokonale a jede přesně tam kde chci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
GhostRyder
GhostRyder napsal 07.01.19 v 06:56 10b.

Parádní dělo rád bych si takový taky časem pořídil, jasných 10, ať slouží!

XAXAR
XAXAR napsal 24.05.17 v 13:46 10b.

Pěkné!!!

fík750
fík750 napsal 12.05.17 v 13:32 10b.

l

Lenfi
Lenfi napsal 09.05.17 v 15:04 10b.

Naprostý souhlas

utahs
utahs napsal 08.05.17 v 23:06 10b.

Nádherný kousek!! 10

Více komentářů



TOPlist