Spolehlivý stroj nenáročný na údržbu. Původní baterie - vždy nastaroval po zimě bez zaváhání.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1400: V ceně 5 let staré GSX1400 byl fungl nový bandit se zárukou...
První dojmy - První jízda byla nejistá. To však bylo způsobeno tím, že jsem se po 10ti letech vrátil k motorkám. Na váhu jsem si také musel chvíli zvykat. Šlo to však rychle - první rok 18tkm :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, kteří chtějí jezdit a neřešit opravy.
Doplňky na motorce - VH motorrad technik - řemen nahradil klasickou řetězovku, panceřované hadice PP, páčky PP, široká řídítka, výhřev Oxford, sedlo na zakázku, přední světlo H-D LED, blinkry LED, zadní světlo LED, boční kufry GIVI, držák tankpadu SWmotech, padáky frézované, navigace Garmin Zümo
Recenze
S bočními kufry ideální stroj pro cestování ve dvou. 1250 má maximální kroutící moment již od 2tis otáček, v alpách měl nad kamarády se sportovními motocykly navrh. Maximální spokojenost, pouze běžná údržba - olej, filtry, pneu. Nevýhodou je zaostávající podvozek a málo tuhý rám. Stelvio ve dvou dolů směrem na východní stranu nestíhají brzdy. Najezdil jsem jako jediný majitel 59tkm. Vybavil jsem řemenem VH MOTORRAD TECHNIK, kompletním LED osvětlením (přední světlo H-D), pancéřovanými hadicemi a páčkami PP.
bandit
Pěknej stroj a hlavně ty úpravy dodávají na jedinečnosti . Změna z řetězu na řemen mě dostala nejvíc.
Hele, bandaska -- šup tam 10bodů