renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250 Bandit (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Denn
Vloženo 19.6.2009
Aktualizováno 18.1.2018
Zobrazeno 5 816x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki Bandit 1250 K8, barvu jsem vybral červenou, pro mě nejhezčí. Jinak taková jaká je. Čas - kufr, laďák.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - . . .

Recenze

Před Bandi jsem sedlal Suzu SV1000S r.v. 2004, a při úvaze o přesedlání, jsem se obával velkého skoku v odlišnosti ve výkonu, hmotnosti a celkové jízdy. Přece je to úplný opak motorek. Ale nakonec jsem do toho šel a ?



Nelituji. Ano, zatím je to ve stádiu zajíždění, takže

omezené otáčky a tím akcelerace a rychlost, ale i při tom zajíždění jde u této motky poznat jaká je. do zatáček si lehá nádherně lehce-sama, plynulá, jemná, hladká jízda. Váhově pro manipulaci těžší než SV ale při jízdě opak-lehčí, mnohem lehčí. Fakt dobrá motorka.

No, po zajetí se teprve ukáže jak si povede v plné síle, ale myslím, že nebude problém.





Popis: co popisovat, prostě taková jak se narodila, vše origo, prostě silný, hodně pohledný a lehce ovladatelný naháč. vzhled viz fotky, a jízdu a tak už jsem zmínil.



Zkušenosti: Kawa Z750 (2003),Yamaha R6 (2001), Honda Hornet 600 (2006), Suzuki SV1000S (2003) nyní Bandi 1250 K8 (2008).

Takže mám po první servisní kontrole stav 1000km. Jsem spokojen myslím si že maximálně. Chování stroje ideální, prostě pohodička. JEN DVĚ výčitky UŽ MÁM ! A TO: Zavazadlový prostor - bííída, nedám tam píchgum-sprej na defekt A.: velice nekvalitní lak- slaboučký, špatně až katastrofálně odolný. Okamžitě po pár jízdách nádrž jak na bocích od kolen, tak od rozkroku odřená, šrámy - takové to jako by vydřený lak. To samé madlo od spolujezdce. Takže kvalita laku hrozná.

Datum 21.1.2010, stav při ukončení sezóny 4900km a vše v naprostém pořádku. motka slouží dokonale, žádný problém, žádná závada, jízda super. Kufr už je, ještě uvažuji na letošní sezónu o laďáčku (LeoV). Ale jsem zatím na vážkách. Někdy to hodně dodá jízdě, slyšet ten zvuk laďáku (dravá jízda), ale zase na druhou stranu pri delším cestování, je origo výfuk parádní, jen si tak hluboko hučí a pohodička. Tak ještě fakt nevím! Každopádně, zjíštěno po 4500 - 5000km zadní pneu KO! A to nedělám gumování a podobné kraviny, prostě jen jízda - akcelerace! Takže to vychází 2 zadní na 1 přední gumu při nějakých 9tis km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
T-a-d-a
T-a-d-a napsal 01.09.14 v 18:00 10b.

Krásnej

Leňoušek93
Leňoušek93 napsal 25.03.11 v 22:35

brbla
brbla napsal 11.03.10 v 10:48

Moc krásnej strojek,fakt se mi líbí i ten motor vypadá dávám 10b. škoda jen že nenechali malinko víc chromu. krásná

PYTEL1
PYTEL1 napsal 12.02.10 v 18:16

Suuupprrrrrr

Tomino115
Tomino115 napsal 25.06.09 v 09:34

Ďalší do partie:) tak nakoniec si ho kúpil, snad som ti aspon trocha poradil, nech poslucha zatial ako mna moja a vela stastnych km

Více komentářů



TOPlist