Malá, hravá, dravá, mrštná. Moje druhá motorka. Klasický dvouválec, vzduchem chlazený, karboše. Zkrátka ideál.
Výška jezdce: 160 cm
První dojmy - Co k tomu říct :), láska na první pohled. Motorka je krásně ovladatelná, padne hned do ruky.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že ke GSku není co dodat.
Doplňky na motorce - Puigi plexi, krátké štelovatelné páčky
Recenze
Začínala jsem na Suzuki TU 250, kterou jsem dostala k řidičáku v 18ti. Najezdila jsem s ní cca 30 000km po našich luzích a hájích. Najednou mi ale přestávala dávat to co na začátku. Prostě všechno šlapalo, ale už to nebylo ono. Tak jsem se musela na začátku sezony 2015 porozhlédnout po něčem jiném. Zkoušela jsem nejdřív SVéčko, ale bohužel my špičkový jezdci :D to máme s výběrem motorky trošku horší. Tak jsem zvolila variantu, že zkusím GSko. A najednou jsem jí objevila. Dovoz z Itálie, 2008 lakovka :), prostě láska na první pohled. Než jsem s ní odjela domu, vlezla jsem ještě na ER5, ale ten čtyřválec je fakt o dost těžší než dvouvál, navíc byla vyšší, což mě jen utvrdilo v tom, že dělám dobrou věc. Co se motoru týče, je to takový poslušný beránek, ale k ostřejší jízdě se nenechá dlouho přemlouvat. Odpouští i drobné chyby, což je výhoda pro začínající motorkáře. Na dálnici a i když mám plexi, tak dost fouká. Máme spolu již dvě sezony, kdy jsme najeli téměř 15 000 km a naprostá spokojenost.
Moc hezký GSko . Hodně šťastných km
super
Vypaká krásně zachovale. Přeji ať ti dělá spoustu radosti.