Spolehlivý stroj pro takové to normální ježdění do práce a víkendovky
První dojmy - Dostal jsem to, co jsem očekával. Mým potřebám vyhovuje. Pořád žasnu nad spotřebou, která je 3,2l.
Motorku bych doporučil pro - Adrenalinový stroj to rozhodně není, takže spíš pro lidi, kteří se za jízdy rádi dívají i po okolí a jezdí okolo rychlostních limitů v ČR.
Doplňky na motorce - - padací rám Givi
- výfuk Ixil
- turistické plexi Honda + deflektor
- blástry Kobra s rozšířením
- vyhřívané gripy Oxford Touring
- centrální stojan
- vrchní a boční nosiče SW Motech Quick Lock Evo
- topcase GIVI V47
- boční kufry Kappa K40N
Recenze
Po přechodu ze skútru jsem chtěl něco klidnějšího a spolehlivého.
O tomto typu bylo napsáno již mnoho, takže za sebe mohu potvrdit:
- poměrně těžký, ale velmi dobře ovladatelný stroj
- průběh výkonu jako v autě (rpm)
- "tupá" přední vidlice
- jednokotouče - pro můj jízdní styl v pohodě, pro ostrou jízdu nedostatečné
- sedlo - existují pohodlnější
- úložný prostor - topcase vozím jen na víkendovky, jinak stačí falešná nádrž. Supr do města.
Jezdím převážně okresní silnice, podvozek stačí. Pozor jen na odskakování na nerovnostech v zatáčkách.
Cestování je celkem v pohodě, ale je třeba navyknout zadek.
Dobrá volba
Já jsem byl také zmlsaný ze sedačky na skútr, takže jsem řešil taky hodně sedačku na Nc, po přešití jsem maximálně spokojený. Jinak adrenalinová jízda se na NC také dá.
Příjemná motorka pro pohodovou jízdu. A věř, že jsou i tvrdší sedla. Každopádně posílám 10.