PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250X (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Flash1412
Vloženo 11.1.2017
Aktualizováno 11.1.2019
Zobrazeno 1376x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Neskutečná zábava s téměř nulovými náklady.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250M: Těžší, méně výkonná, pro rok 2016 se přestala nabízet jako nová

První dojmy - Na první pohled jsem se zamiloval. Je lehká, obratná, překvapivě rychlá a do zatáček jde úplně sama. Rozhodně si ji ponechám do budoucna, i klidně jako druhou moto.

Doplňky na motorce - Zrcátka Oxford Diamond
Blastry UFO Plast
Renthal Bar Pad
Renthal Gripy
Zkrácený přední blatník
Leo Vince X3 Enduro
Přední řetězové kolečko o zub menší (kratší převod do akcelerace)
Padáky na osách kol
Polepy RedBull

Recenze

EDIT 11.1.2017
Začalo to tím, že jsem se porozhlížel po lehké moto s nižším výkonem, už jen kvůli tomu, že mám kvůli věku pouze A2. Dlouho jsem přemýšlel o CRF250M, která byla slabší, těžší a prostě celkově taková nijaká. Po WRku jsem pokukoval, ale jeho pořizovací cena byla prostě moc vysoká. Jednoho dne jsem ale zde na Motorkářích v rubrice bazar brouzdal po motorkách a narazil jsem na Yamahu. WRko jsem si vyhlídl u prodejce Red Bikes. Dovoz z Itálie, po prvním majiteli, 18 000 km na tachometru a vizuálně jako nová s tím, že cena byla ještě o nějakých 40 tisíc nižší, než za nové CRF, které vlastně mezitím Honda přestala nabízet.





To, co tahle motorka umí, je takový malý zázrak. Nemám sice moc zkušeností s jinými moto, ale ta lehkost, výkon a kvalita zpracování tohoto stroje prostě bere dech. S mými 70 kg se nemůže se mnou od semaforu vůbec nic srovnávat - krátká jednička a akorát výkon, který se dá využít naprosto všechen, je prostě klíč k opravdu velké akceleraci. Motor je "čtvrtina YZF-R1" (jiný píst s jinou kompresí, zbytek ale totožný) a to znamená, že nekonečné vytáčení a jízdy na plný plyn pro něj nejsou sebemenším problémem.
Bohužel jsem stihl na motorce jezdit pouze v září 2016 a najel jsem asi 1000 km, ale letos celý jaro a léto projezdím a už se na to neskutečně těším.





EDIT 17.12.2017
Na jaře 2017 jsem nainstaloval dlouho očekávaný a hlavně potřebný výfuk Leo Vince X3. Tímto se odebrala EXUP klapka ve výfukovém systému, spodek se avšak nijak nezhoršil. Nahoře jede víc a zvuk bez dB-killeru je super, možná už dokonce až moc hlasitý. Motorce dost přidal i vizuelně, je radost se na ní koukat.








EDIT 11.1.2019
V roce 2018 se toho poměrně hodně událo. Začalo to tím, že jsem si v tom dlouhým zimním čase, kdy člověk nemá moc co dělat, vysnil polepy RedBull. No, hned na to jsem je objednával z Číny... Kvalita docela fajnová a ani jsem to moc při nalepování nezk*rvil, takže super.










Na jaře se tak nějak potom jezdilo - na začátku června jsem byl na pražským supermoto srazu a zároveň jsem začal trénovat motogymkhanu. Při tomto trénování, zvykání si na moto a celkově posouvání hranic, mě začaly limitovat gumy, se kterými jsem motorku původně koupil - Pirelli Sport Demon. Pro normální jízdu a oťukávání motorky byly naprosto dostačující, začal jsem avšak trochu víc tlačit na pilu a při výjezdech z vlásenek pod náklonem a plným plynem začaly pravidelně ustřelovat. Nejdřív mě to bavilo, ale jednou to bylo o fous a to byl ten moment, kdy jsem si řek, že musí pryč. Kdybych měl Superduka 1290, tak to chápu, že nemůžu v náklonu při výjezdu dát plnej, ale u motorky s 23 Nm? Důkazem jejich "nesportovnosti" je i to, že jsem na nich najel 10 000 km a vzorek skoro neubyl. Tak šly.





Co místo nich? Pirelli Diablo Rosso 2? Dunlop Q4? ContiAttack SM? Nakonec padla volba na Bridgestone S20 Evo, protože byly za hodně slušnou cenu, měly dobrý recenze a navíc tahle motorka z továrny Bridgestony má, tak jsem si říkal, že se vrátím k domovský značce. S výměnou gum jsem udělal i řetězovou sadu, páč se originální řetěz taky odporoučel. Když už to je všechno sundaný, tak proč to neudělat.
Bridgestony drží drží a drží, je to až nezvyk oproti těm Pirellkám. No a jen jsem je zajel, tak dopadly takhle.





Ptáte se proč? 13. října jsem se zúčastnil tréninku na motokárový dráze v Písku. Pokud se vám naskytne možnost něco takovýho zkusit (ať už v Mýtě, Chebu, nebo tady v Písku), tak to berte všema deseti! Je to strašná sranda a člověk si uvědomí, že "pořádně" tlačit na pilu není žádná sranda. Jezdilo tam se mnou pár profíku na velkejch supermotech, ale i pár 10 - 12ti letech dětí na menších strojích a měl jsem co dělat se těch malejch udržet. Neskutečnej zážitek. Gumy vypadaj na fotce, že dostaly, ale je to jen taková bulvární fotka. Ty žmolky na tom je guma, co leží už na dráze a nalepí se na tuhle rozehřátou gumu. Stačí jet pár km po silnici a guma vypadá normálně. Naopak mě gumy spíš překvapily, protože na to, čím si prošly v ten den, tak vypadaj skoro netknutě. Jo a stupačky vypadaj takhle:





No jinak motorka jako celek fungovala výborně, strávil jsem většinu toho dne nad 8 000 ot. - olej nesežrala žádnej, problém s přehříváním nebyl. Přední brzda nevadla a podvozek bomba! Po tomhle dni si tý motorky ještě víc vážim, protože dokáže jet závodní tempo a funguje při tom...a pak vás odveze domů po vlastní ose. Jinak spotřeba na dráze byla 6 litrů/100 km.










Tímto suprovým zážitkem jsem ukončil sezónu 2018 a už nedočkavě sedím a čekám, až bude teplejc a budu zas moct začít jezdit. Na rok 2019 plánuju jezdit hlavně takovýhle okruhy, protože mě to strašně baví a na silnici se bojím blbnout.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rischwon
Rischwon napsal 21.06.17 v 17:08 10b.

krásné WRko,...tak at slouží,...

Více komentářů



TOPlist