renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mirdys
Vloženo 17.11.2016
Aktualizováno 17.11.2016
Zobrazeno 3 061x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Žádná leštěnka, prostě ideální na pí...iny.

Více fotografii

První dojmy - 200 kilo není na žádný trial, ale když na youtube člověk vidí co to dokáže s pořádnýma gumama a s odborníkem za řidítkama, tak ho to nakopne aby trénoval a pak zjistí, že to v terénu zvládne opravdu hodně, rozhodně to není jen na polní cesty.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo nehledí jen na tabulkové hodnoty, má rád neurvalý projev motoru a nevadí mu na jaře rozebrat a vyčistit karburátory. Samozřejmě taky pro toho, kdo za terénní motorku nemůže nebo nechce jen tak vyvalit 100 a více litrů a baví ho pozorovat majitele nových a úžasných terénních motorek, jak zírají, co s tou starou plečkou dokážete.

Recenze

První XL 600 mi ukradli, to jsem měl krásnou leštěnku s maskou se dvěma kulatýma světlama ala Dakar. Druhou jsem koupil za třetinu ceny té první a taky to na ní je vidět, ale o to méně mi vadí, když s ní někde v lese lehnu, prostě jí zvednu, narovnám zrcátko a jede se dál. Když jsem zkoušel jiné jednobuchy, tak mě zarazilo, jak jsou oproti Hondě kultivované, asi mají mnohem větší setrvačník, XL-ko při otevřených šoupátkách přestane mlátit do řidiče až tak od tří tisíc výš. Jednoválec má jednu dost hustou ( nechám na každém jestli dobrou nebo špatnou ) vlastnost, když v nízkých otáčkách hodně prudce přidám plyn, tak kvůli ztrátě podtlaku v sání prostě vynechá, nebo zdechne nebo střelí do výfuku i když má v karburátoru akcelerační pumpu, která po poklesu podtlaku vstříkne benzín do sání, takže v nízkých otáčkách je třeba přidávat plynule. Mě se to líbí, protože to na jezdce dává trochu větší nároky a není to jen sterilní ježdění. Já mám přes 100 kilo takže pro mě není problém ji s automatickým dekompresorem v pohodě i nakopnout, ale startér je prostě pohoda, když mi to chcípne v nějaký krkolomný situaci, kde jsou potřeba obě nohy, nebo jen ta pravá. Přední vidlice lze dofouknout když jsou pružiny unavené, jezdec macatější a nejezdí jen po polňačkách, zadní tlumič má nastavitelný útlum i předpětí závitem. Brzdy jsou prostě takové, jaké se v té době dělaly, zadní bubnovka dokáže dát kolo do smyku, víc jsem od ní nikdy nechtěl a přední kotouč spolehlivě zabrzdí, není třeba mít nějaké obavy z náhlého zablokování kola při neuváženém použití páky. Na celodenní offroad vyjížďky typu rychlý špunty podle mě ideální motorka.


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zipák
Zipák napsal 20.11.16 v 12:43 9b.

..je to rrrebel !!!

Deyva
Deyva napsal 18.11.16 v 15:13 10b.

Parádička. Taky mě láká k XL350R ještě koupit 600

p.epanica
p.epanica napsal 17.11.16 v 20:24 10b.

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 17.11.16 v 16:57 10b.

Jo starý dobrý kladiva...

lopata75
lopata75 napsal 17.11.16 v 14:31 10b.

Taky mne XL moc baví! Na poslední fotce vidim par strojů z "Krocana"

Více komentářů



TOPlist