Honda XL 600 (1986)

Vlastník Peta009
Vloženo 31.5.2016
Aktualizováno 31.5.2016

Poctivé enduro i po těch letech krásná motorka !

První dojmy - Jízda s touto motorkou na našich rozbitých okrskách, ideál ;-) Při rozjezdu trochu dlouhá jednička, malinko se tahá přes spojku, ale jinak oukej. Boží motorka na odreagovačku, silnice, polňačky, louky ... Né že bych jí dával čouda, pač je to už babička... Prostě na pohodičku ;-)

Motorku bych doporučil pro - Fandům klasických poctivých endůr a sběratelům veteránů :-D

Babička enduro mě ze začátku pekně potrápila. Po koupi, hnedka dálkové jizdy, pac sem rok byl bez moto po prodeji predešlého stroje. Tak natěšenej...sem vyrazil 200 km po tej naší republice a na nejodlehlejším místě to chciplo, takže príííma. Ješte že poblíž bydleli známy. Tak sem to tam nechal a frčel vlakem dom. Asi si všeci dokážete představit jak sem v tom vlaku vypadal ... Kokot v motorkářskym oblečení a helmou v ruce ... Muselo všem být jasny že sem moto hodil do kopřiv a zpatky jedu vlakem XL-ko jsme přivezli a zjistili že odešlo CDI. Bylo tam původní, takže kloubouk dolu že tolik let vydrželo. Mašina opět v provozu. Jsem asi měsíc jezdil, a jednoho dne ráno jedu do práce, bylo takovéto krásné jarní počásko, kochám se krajinkou...najednou motor chcip, zadní kolo ve šmejru...jen tak tak se vymačk spojku jinak sem ležel na asfaltu. Takže kousnutej motor! Den před tím sem kontroloval olej a vše ready. Opět tlačím motorku o vesnici dál zase k jinejm známejm. Ty byli ještě tak hodný že mě odvezli do tej práce. Motor jsme vyšoupli z rámu, válec ven... Chvilku jsem hledal kde mi udělají výbrus, pač asi na třech místech mi řekli, že na tohle to nedělají, až jsem objevil takového šikovného pána ve Žlebech. Motor jsme dali do kupy, přetěsnili, naštelovali...jediný problémek bylo po prvním natočení bylo že nam nešel do hlavy olej od olejového čerpadla. Po různém hledání vyptávání proč, jsme přišli na to, že jak to má plňení oleje rámem tak chvilku trvá než to nateče do motoru, po sléze do čerpadla. Chybama se člověk učí. a od tej doby nějakej ten tisíc najetej a bez problému. Motorka jezdí a dělá radost...

Kozička750
Kozička750 napsal 20.03.22 v 13:06 10b.

Krásný kladivo a ten pán z Hradčan “tryzniteldemonu” si asi myslí, že svět jsou jen vydlážděné a vyasfaltované cesty. Asi ještě neopustil město aby zjistil, že někdy i na tu louku musí člověk zajet, aby například zkontroloval ohradník ….

Peta009
Peta009 napsal 06.06.16 v 16:04

A o lese sem nic nepsal pokud viiim

Peta009 napsal 06.06.16 v 16:02

Opravdu ... No vidis a ja myslel ze se tu hodnoti motorky

TryznitelDemonu
TryznitelDemonu napsal 05.06.16 v 15:16 1b.

Za tu louku...
Po lese a loukách se nejezdi.

Barney
Barney napsal 01.06.16 v 19:41 10b.

Pěknej kousek, hlavně ji udržuj.