renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Matheus998
Vloženo 26.7.2017
Aktualizováno 26.7.2017
Zobrazeno 2 787x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Je to taková velmi zanedbaná splašená japonská babička na které je celkem obstojný povoz za pár šupů.

Více fotografii

První dojmy - Na svoje léta a na to jak se na ní jezdilo stále dobrá motorka. Těžiště spíš příjemně uprostřed. Neztratí se ani na cestě kde se i na enduro gumách nechá celkem obstojně klopit ale už tak časem začla patřit na polňačku a tak bych jí tam zatím nechal, přece jenom je jí tam nejlíp.

Motorku bych doporučil pro - Téměř komukoliv na nenáročné vyblbnutí. Za málo peněz hodně muziky.

Doplňky na motorce - Profesionálně vykuchaný výfuk leo vince přivařený elektrodou k trubce z původního výfuku a 3x vařeným držákem který zase praskl.

Recenze

K XLku jsem přišel vlastně jak slepý k houslím a k tomu se váže i můj motorkářský "životopis". Jezdil jsem na babettě občas na zapujčeném pionýru a známý do mě tak jen ze srandy rýpal že zajdeme za jeho kamarádem Dušanem který má staré XL které nejezdí a že ho možná prodá. Asi měsíc se mi to asi snažil vtlouknout do hlavy a povedlo se. S Dušanem jsme se nějak domluvili že by ji pustil třeba za 4-5 tisíc no nakonec mi ji nechal za flašku Jacka Danielse za což mu patří tisíceré díky. Teď už k motorce jako takové, je to podle VIN ročník 1984 takže už "veterán" tachometrových je 70 tisíc ale náhon tachometru se už asi delší dobu nevedl takže teď počítám že bude mít něco okolo 100 000 zasebou a dokud se klikovka nerozdělí tak si toho ještě něco málo snad holka najede. Motor je typu PD04 a vypadá že nikdy nebyl půlen, výbrus jsem dělal já a podle vrtání by měl být již třetí, píst jsem volil OMP což teda asi není nejlepší výběr ale finanční situace wiseco zrovna nedovolila. Motorka žrala olej což byl důvod výbrusu kdy jsem udělal i gufera na ventilech což pomohlo ale pořád si ho něco vezme snad z odvětrávaní klikové skříně. Co mě příjemně překvapilo je jednoduchost motoru, i mladý ocas co 4T viděl zevnitř jen na obrázku zvládl horní část motoru rozložit během jednoho dne a během druhého složit (mezi těmito dny byla asi 3/4 roku pauza) v amatérských podmínkách za asistence jednoho člověka co nahradil stahovák pružinek při skládaní hlavy. Jelikož motorka nemá TP a já momentálně nemám ŘP (ještě pár dní a snad udělám zkoušky na malorážku A1) tak se tak vozíme jen kolem komína kde dráždíme lesnictvo, sousedctvo a státnictvo a na těchto strastiplných cestách plných bahna mě zatím nenechala nikdy ve štychu a snad se tak ani v dohledné budoucnosti nestane. Motorově velmi dobrá motorka, výkonově dostačující, krásně rozvržená křivka výkonu a kroutivého momentu který je znát už v nízkých otáčkách. Výtka k motoru/převodovce je asi jen ta že je občas problém při řazení druhého rychlostního stupně z prvního rychlostního stupně kdy zůstane viset v neutrálu. Ohledně spotřeby to není úplně hitparáda ale to se u takového stroje neočekává zvláště při stylu jízdy ke kterému je motorka tak trochu určena. Motorka se velmi dobře ovládá a při jízdě nejde ani poznat že má oproti 2T o stejném výkonu pár Kg navíc jediné - které je ale způsobeno zanedbáním údržby je přední vidlice která to má už zasebou a nějak v nedohledné době bych jí chtěl zrepasovat. Určitě jsem na něco zapomněl ale shrnul jsem snad to nejdůležitější co je třeba vědět, ostatní věci jako třeba brzdy jsou průměrné a není se jimi ani moc třeba zaobírat prostě to brzdí jak by mělo. V současné době slouží na takové občasné poježdění po okolí a stále je "předělaná na cross" ale až jednou budu mít dost peněz a času chtěl bych jí dát do původního stavu a posnažit se o veteránské papíry na které má už nárok ale to bude běh na dlouhou trať. PS: Kdyby jste někdo měli nějaké díly a hlavně plasty z verze RM v barvě tak dejte vědět vzal bych je ;).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mojemala
Mojemala napsal 16.02.19 v 19:57 10b.

omp je dobrý výběr pro velké průměry pístů vedení co největší plochou

p.epanica
p.epanica napsal 27.07.17 v 21:22 10b.

trevis-pastrava
trevis-pastrava napsal 27.07.17 v 16:34 10b.

dobrý článek

Více komentářů



TOPlist