renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Damien_Blade
Vloženo 23.6.2016
Aktualizováno 30.4.2020
Zobrazeno 4 266x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Motor ze "supersport" = solidní základ pro "naked".

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: Jiná cenová kategorie

První dojmy - Moto jsem si pořídil po MT-07 (dvouvál s 55 kw) a když jsem si pro něj jel, tak jsem nevěděl co od toho očekávat. Byl jsem smířen, že nebude mít nástup odspodu jako u dvouhrnku, ale jak budou řešené střední a vysoké otáčky jsem neměl ponětí. Po ujetí testovací jízdy (cca 3 km) mě nejvíce zaujala ergonomie. Neřekl bych že je dobrá nebo špatná, ale spíš divná (nikoli pejorativně). Poloha jezdce je v horní části víc napřímená než jsem čekal. Jezdec se tedy nenatahuje přes nádrž jako u Speed Triplu nebo u Ducati. K tomu jsou nohy dost zalomené a velice těsně objímají koleny trup motorky. Pocit z posedu na motorce, o které člověk ví že má okolo 130 koní, je jakoby člověk sedlal divokou kobylu. Dočetl jsem se od uživatele Aaronek (recenze identické motorky - doporučuji přečíst), že motor je kompromisem a tovární úpravy na něm provedené jsou jsou zaměřené na posílení výkonu ve středních otáčkách na úkor celkového výkonu stroje. Tedy jinými slovy udělat ze čtyřválce tříválec. Trošku jsme nad tím kroutili hlavou, ale po ujetí cca 150 km musím říct že se jim to opravdu povedlo. Motor je pro mě neskutečně flexibilní a na čtyřválec táhne solidně v celém průběhu otáčkového rozpětí. Ovšemže největší dojem na mě udělal ve vyšších otáčkách, kde po dvouválci na to nejsem zvyklý, takže tam kde já čekám konec je teprve začátek. Po prvních dojmech se nebudu vyjadřovat k podvozku protože tomu zase tolik nerozumím a se strojem mám najeto jen do 200 km a ani ke spotřebě, kterou jsem zatím nepočítal. Zatím co bych rozhodně vytkl, jsou zrcátka, která jsou sériová, nevkusná, není v nich nic vidět přes svoje ruce a nad 130 km se třepou tak, je nemožné rozeznat co za vámi jede a v jaké vzdálenosti - O T Ř E S ! Další věcí, která mě překvapila je možný rozkmit řidítek. Tento stroj rozhodně potřebuje tlumič řízení.

Doplňky na motorce - Padací protektory, doplatkový, homologovaný výfuk od Akrapoviče, doplňkové blinkry a krátký držák SPZ i s vyměněným podběhem.

Recenze

Zakoupeno 23.6. 2016 (17 800 km)
Prodáno 29. 4. 2020 (30 300 km)


Stroj jsem pořídil, protože jsem potřeboval dospělou motorku na vyřádění. Z prvních dojmů mám pocit, že jsem zvolil dobře!

PŘÍSLUŠENSTVÍ, NÁHRADNÍ DÍLY, SPOTŘEBNÍ MAT., NÁVODY:

KN filtr
http://www.motops.cz...nda-cbf-1000-f-2010/

Zalamovací CNC páčky RUTAN
2HMOTO

Samolepky na výfuk 142mm x 43mm
Slovensko
Česko

Napínání řetězu


Výměna zadních destiček

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 09.06.17 v 21:21 10b.

Psisko
Psisko napsal 11.07.16 v 18:02 9b.

Pěkná

PYTEL1
PYTEL1 napsal 30.06.16 v 19:29 10b.

Krakatau
Krakatau napsal 30.06.16 v 09:50

Procko : Niektorí to zvyknú robiť kvôli pocitu, že znížia riziko naštartovania "nemazaného" motora po výmene oleja, keďže čerpadlo si natiahne olej rovno z filtra a neťahá ho "až" z vane, čo chvíľu trvá. Ale ani ja to tak nerobím.

Damien_Blade
Damien_Blade napsal 28.06.16 v 21:38

Procko - To není tutoriál odemě, dal jsem ho sem, kdyby někdo hledal podle čeho to dělat. Taky mě to přišlo úplně zbytečný =D

Více komentářů



TOPlist