Moje v podstatě první motorka - po 20 letech začínám opět (2016) jezdit.
Takže nemám moc srovnání. Ale chtěl jsem naháče...
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z800: Kawu jsem nakonec jetou kolem tří let nesehnal
První dojmy - První dojem - neskutečná síla a velký respekt. První jízdy byly hodně opatrné. Ale už ji postupně víc a víc nakládám. Ihned mě zaujaly brzdy - hlavně přední se umí hezky zakousnout.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuju všem - začátečníkům (jako jsem já), ale i vyježděným bardům.
Doplňky na motorce - Člověk si to pořád ladí ku obrazu svému...takže zadní tlumič Ohlins, přední tlumiče Matris, Akrapovič koncovka výfuku, led blinkry, krátký držák SPZ Ermax s podsedlovým plastem a led osvětlením SPZ, tankpad, M-Style široká říditka, grypy, páčky, zrcátka, zakázkové čalounění sedla, padáky SW-Motech, Givi štítek, klín pod motorem, mřížka chladiče, zadní LED světlo, ukazatel zařazené rychlost Gipro X, karbonové blatníky, karbon kryt alternátoru, opletené pancéřové hadice Hel Performance.
Recenze
FZ8N byla druhá na seznamu...hned za Z800. Tu jsem nakonec nesehnal. Naskytla se rychlá koupě nedaleko bydliště - bohužel FZ8. Dneska můžu říct bohudík.
Pro mě velice přívětivá, poslušná ale zároveň nabušená mašina.
Neskutečné zrychlení kolem 6-7 tis. otáček.
2024: Tak po 7 sezónách jsem se rozhodl. Motorka je sice v naprostém pořádku, ale moje zdraví ne. Kolena šla do výslužby a potřebuju je při jízdě víc narovnaná. Bude to nějaký sport tourer. Doufám, že se najde někdo, komu bude moto dělat dál radost jako mě...
Pekna, jak vidim, hodne si do ni investoval, jinak ja menim vsechny provozni kapaliny hned po koupi a totez filtry
Krasavice Ty čalouněný sedla se mi taky moc líbí
Pěkná,
at slouží na začátek dobrá volba