Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 20000 |
Poměr cena / užitná hodnota. Spolehlivost skrze klasické "v jednoduchosti je síla". Překvapivě dobře svítící přední světlo.
Vzhledem k nájezdu 70tkm a 15 letům stáří už kapota na mnoha místech drnčí. Zadní brzda je spíš pro parádu. Vibrace kolem 6k otáček (klasika pro tuhle řadu motorů).
Moje úpravy |
Držák navigace, dokoupení topcase, laděná koncovka výfuku. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.8 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0.05 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Kolébka, ocel. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | Původní majitel přidal palivový filtr navíc, címž snížil maximální možný průtok paliva a při delší jízdě po dálnici (v Německu, samozřejmě ;-) ) se nedostávalo paliva. Odstraněno pomocí nové palivové hadičky a vše cajk. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Klasika - olej + filtr, seřízení karbců, podtlaky ... Dále výměna předních kotoučů (původní již byly na minimu tloušťky) a nové pneu (Michelin Pilot Road 4). Ostatní (rozvody, řetězovka atd.) byly dělané dle rozpisu ještě před koupí. |