Velmi pohodlný stroj. Množství úložného prostoru.
X9 jsem měl vyhlédnutou již dlouho, ale chtěl jsem stroj s co možná nejmenším počtem najetých km a v co možná nejlepším stavu.
Kdo si počká, ten se dočká...
Motorka koupena od soukromý prodejce
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Již během prvních cca 230 km cesty (od prodejce domů) mi přirostla k srdci. Prvotní obavy, zda nebude 250 slabá, vzaly za své. Samozřejmě, že to není žádný sporťák, ale 130 km/h to jede a tak rozhodně nejsem v běžném provozu brzdou.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se nehoní za rychlostními rekordy, ale zároveň nechce být brzdou provozu. Pro toho, kdo si chce pohodlně vychutnat jízdu a sbalit si s sebou i něco víc, než jen kreditku.
Doplňky na motorce - zatím jen 46 l kufr GIVI
Recenze
Najeto mám zatím necelých 1000 km za dva týdny, takže nemohu hodnotit z dlouhodobého hlediska.
Jízda je plynulá, rozjezd a akcelerace slušná. V městském provozu nadstandardní.
Vzhledem ke svým proporcím (185/100) budu muset trochu přitáhnout podvozek, ale jinak zatím neshledávám žádnou vadu.
Brzdy jsou opravdu luxusní a člověk musí být opatrný.
Se spolujezdcem jsem zatím nejel, ale ani to nemám v plánu běžných aktivit.
Úložný prostor pod sedlem je dost velký a k tomu mám ještě 46l kufr.
Jízda po městě je v pohodě a ani mi nepřipadá, že je X9 o proti jiným skútrům těžší. Okresky jsou také pro radost. Silnice první třídy zvládá také, ale je fakt, že nad 100 km/h už to trochu více fouká a do těch 130 to leze pomalu. Ale jak jsem již řekl, kvůli závodům nebo dálnici jsem to nekupoval.
Pro mé běžné cestování (po městě, dojíždění do práce 30 / 50 km a projížďky) je zatím výborná.
Po dvou a půl letech a cca 22 tisících kilometrech mohu zodpovědně prohlásit, že je to skvělá motorka. Zkoušel jsem i jiné krásné, moderní a mnohem dražší stroje, např. MV Agustu Turismo Veloce, Ducati Multistradu 950 nebo Suzuki V-Strom 650, ale asi ani na jedné bych nechtěl jet raději v kuse těch 1000 km, co na X9. Ano, to byl už extrém, ale ta možnost střídání pozic byla k nezaplacení. Jediné plus pro výše jmenované stroje by byl ten, že bych tu trasu ujel možná o 1 - 2 hodiny rychleji.
Na mé běžné výlety 300 - 500 km je to vždy jako "v křesílku" a zadek ani nohy mě nikdy nebolí.
Jediné, co by opravdu mohlo být ještě lepší než X9 250 Evo - X9 500 Evo ? Ten výkon na předjíždění dvou kamionů v kopci...
Díky, jsem za ni rád. Po 4 tis. mi na ní stále nic nevadí. Jen se možná pokusím upravit světla, aby svítilo s dálkovým i potkávací. Jel jsem teď už dvakrát na začátku února a ta kapotáž je fakt super... Snad se dokopu dát sem pár článků z delších cest. Na viděnou!
dobře jsi vybral ,já po první zimě dal vyšší plexi a letos plánuju vyhřívané ručky,využívám stroj mimo jiné i ke každodenímu dojíždění do práce.Tak někdy naviděnou na cestách necestách