Pohodový a nenáročný motocykl, který zaručí pohodlný posez jak pro řidiče, tak i pro spolujezdce nejen pro jízdu ve městě, ale i na delší cestování.
První dojmy - Přesedlal jsem na ní z Hondy CBR 125R, tudíž mohu porovnávat. Na YBR jsem ocenil lepší posez, takže už žádné ohnuté záda a bolení rukou při delším cestování. Oproti Hondě má Yamaha o jeden kvalt méně, přesto má převodovku lépe zpřevodovanou, takže se motor nemusí tolik vytáčet a přitom krásně vyjede každý kopec bez problémů. Maximální rychlost je oproti CBR nižší, zhruba nějakých 110 km/h a spotřeba paliva se pohybuje okolo 2,0 l na 100 km, ale hodně záleží na jízdním stylu.
Doplňky na motorce - Reflexní proužky na ráfcích, reflexní nálepky, různé polepy, tankpad na nádrži, závažíčka, kufr s opěrátkem a integrovaným brzdovým světlem, přední pneu 3,00-18 , zadní pneu 110/80-18.
Průměrná spotřeba - 1.934 l/100km
Recenze
Na to, že je to 4takt se vstřikováním a chlazením vzduchem a s výkonem pouhých 7,5 kW tak na svůj obsah jede docela slušně. Je krásně lehoučká a díky tomu má i skvělý odpich. Je fakt, že občas chybí výkon na předjetí, ale je to jenom 125 ccm, takže co bych po ní chtěl. Brzdy jsou dobře dávkovatelné i pro jezdce bez zkušeností. Motocykl je vybaven elektrickým startérem, ale má i záložní startovací páku. Čeho si velmi cením je hlavní i boční stojan. Při mazání řetězu či jiné údržbě je to neocenitelná věc. Další plus jsou přehledné budíky, který mají i denní počítadlo najetých kilometrů což se hodí. Pohodlné měkké koženkové sedlo nabízí dostatek místa pro dva cestující i na delší vzdálenosti. Motocykl v základu nabízí praktický zadní nosič, na který se dá upevnit nějaké to zavazadlo, případně cestovní kufr. Tím se dostávám k velkému mínusu tohoto motocyklu a tím je absence úložného prostoru. Když to všechno shrnu, je to jednoduchý slušivý naháč, na kterém se dají jezdit klidným tempem i delší trasy.