renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YBR 125 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xman7
Vloženo 31.7.2011
Aktualizováno 1.2.2012
Zobrazeno 5 297x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Krásná, pohodlná, svižná, nežravá mašinka ideální na každodení jízdu do školy a cestování i občasný sportovní úlet.

Více fotografii

Recenze

Je to modelový rok 2006, ještě na karbci. Měl jsem možnost si v prodejně ozkoušet i verzi se stříkačkou, ale ta oproti tomuhle vůbec nejela. Původně jsme jeli pro MZ 125 SM, ale když jsem ji viděl zblízka, byla zubožená... :-/ Tak padla volba na Yamahu a myslím si, že to byla dobrá volba. Měla najeto pouhých 7900 a je jako nová, za menší peníz než MZ a svezení bylo téměř stejné, jediný rozdíl byl v posezu a délce převodů. Yamaha je pětikvalt - MZ šesti, ale tam kde jsem jel na Yamaze na dvojku u MZ musela být trojka... Bál jsem se, že nebudu s YBR stačit v provozu po přečtení téměř všech recenzí na ni... četl jsem maximálky 100 a víc ne a cestovka 80 - 90... nevím tedy jak ostatní, ale asi ji mám dobře zajetou a i proti větru jedu v sedě 100... a ted po novém promazání řetězu 110 na rovinkách jen to fikne a to neležím... jinak zalehnutý na rovince 120 a lehce přez a úplná maximálka z kopce se mi podařila 135, ale to je motor v 10500ot/min a to je prostě už moc takže poprvé a naposled. Zrychlení je okolo 16 - 17 vteřin... strašně jsem ho vždycky řešil, ale jak teď vidím stejně plnej odpich vůbec nevyužívám pro normální provoz stačí půl plynu a točení do 6 - 7 tisíc což je ideální protože motor tahá už od nějakých 3500 a v 8000 tah upadá, takže vytáčení nad 8000 nemá vubec smysl maximálně ve velkém kopci, aby při přeřazení tolik nespadly otáčky, ale jinak zbytečné a autům se stačí pořád (normálním řidičům). Na motoru se mi právě líbí zátah od spodu, v autoškole jsem měl tu čest s CBR 125R a to pod 7000 nejelo... muselo se stále točit... Yamaha zvládá na pětku rychlosti 30-135+ takže opravdu spokojenost. A posez je ideální, váha na zadku takže žádný bolení rukou jako na CBR, žádný ohnutý záda... Tím nechci říct, že je CBR špatná motorka to vůbec ne, jede taky pěkně a má větší maximálku ale to je všechno o aerodynamice a zajetí těchto strojů, někdo z toho dostane 140 někdo zas jen 120, je to kus od kusu. Jinak YBR zvláda i jízdu po polňačkách, ale musí se pomaleji pak problém nemá. A to ani s hodně sportovní jízdou. Co se týče spotřeby 2 - 4 litry... je to hodně o stylu jízdy... za 2 máte pomalé rozjezdy a žádný předjíždění... obec 50 mimo 80-90. Za 3 litry už si občas i zablbnete tudíž 100 - 110 mimo obec a točení tak na 7 - 8 tisíc i občasný předjetí když je na to výkon, ale když jede někdo před vámi 100 tak ho předjedete... Je jasný, že na otevřeným 2T bude sranda větší ale zase ta spotřeba... Pro mě jako pro studenta 5 - 8 litrů + plnosyntetika není uživitelný, už teď jezdim tak, aby mě to stálo co nejmíň. A ta volnost u pumpy když tam hodim natural a zas jedu nemusim to míchat nebo ještě doplňovat olej... paráda z tohoto pohledu... a na rychlosti 170+ si holt musím ještě rok a půl počkat... Potom to už snad s Fazerem, Banditem, Hornetem nebo XT 660X rozjedem. Tuhle mašinku všem doporučuju... nebojte se toho, že to jede o 10 míň než CBR nebo YZF R125... máte pohodlnej posez ze ktarýho Vás nebolej ruce a jedete o litr míň... Doporučuju ve všech směrech!

Tak po necelých 4 tisících kilometrech můžu říct... SKVĚLÁ VOLBA!!! Pohodlnej bezúdržbovej mazel... nyní po pár vzhledových úpravách... a motorově to nemá chybu... za tu spotřebu jet ve dvou v sedě na rovině s plným kufrem 110 a tu rychlost tam udržet... jsem unešenej! A jsem rád že ji mám!

Tak máme téměř 6000km a nové pneu... Předchozí jěště originální Sakury vydržely přez 12 000km neuvěřitelný! Nyní máme nazuty MITAS H-03 a opravdu si nestěžuju... uvidíme jak se budou chovat když bude hodně mokro, ale zatím na suchu se chytí jedné stopy a tu drží... poznatek ze Sakur byl takový, že byli hravější... stopu sem si musel regulovat sám... bál jsem se, že tenhle vzorek tomu nebude slušet, ale zmýlil sem se... nejprve jsem chtěl Michelin Pilot Spotty, ale jelikož chci jezdit co to de a po ránu už bývá namrzlý poprašek tak jsem si "slik" raději nevzal. Takže zatím spokojenost. A nyní jsem přidal modré podsvícení a budíky předělal na modro... A těmito úpravami se již asi končí... Teď mi přijde dokonalá...

Tak máme skoro 15 000km, nově stříknuté páčky na černo... nový polep pod sedlem... a stále více zkušeností... pneu drží jak přibité i v mínusových teplotách což zíram jako bejk... pustil jsem se do dlouhodobé spotřeby... a za normálního provozu né nijaká extrémní spořivka ani honička a průměrka mi vyšla 2.37l/100 a když se natankuje Verva či Carerra tak jde ještě o kousek méně a motor tahá už o 1000ot níž... a celkově má o dost lepší chod... Z mého pohledu ta nejlepší volba ze všech 125ccm... a nyní je i krásná!

15100km Dodávám aktuální vzhled

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krteek
Krteek napsal 15.01.14 v 18:11 10b.

9ladyk9
9ladyk9 napsal 09.11.13 v 19:18

mám najeto 3800 km no a bez chyby ,spokojenost

Mira875
Mira875 napsal 13.08.13 v 21:19

Solidní :D

Mira875
Mira875 napsal 13.08.13 v 21:19

Solidní :D

Mira875
Mira875 napsal 13.08.13 v 14:03 10b.

Solidní :D

Více komentářů



TOPlist