hulvátovina... Řve to na kilák a kope jak splašený
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Původní záměr byl pouze podívat se na ní a zjistit jak se na tom jede, tenhle typ motorky jsem vůbec nechtěl... Dokud jsem se neprojel. Druhý den už byla má.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo se chce na silnici bavit, má pár centimetrů navíc a držitele řp. A2
Recenze
Aprilka jela do světa a krátce poté se mi otevřely dveře do světa "velkých" motorek. To jsem ale ještě netušil, že díky soudruhům z ministerstva budu mít takový problém sehnat něco slušného do 35kW. Chápu, že spousty mlaďasů koupili stodeseti kilowattovou motorku, hodili to na 25kW, doma celou škrtící sadu vypitvali a pak sejmuli první pangejt za zatáčkou. Na druhou stranu to, že A2 mě opravňuje řídít motorku seškrcenou maximálně z dvojnásobku jejího výkonu, je taky pěkná sviňárna! Suzuki SV650- 52kW- jedině stažená na 35kW, což už taky nejde, takže nic. Starý Hornety- 71kW apod, takže taky nic. Navíc takhle stažená motorka nepředjede ani autobus. Pětikila jsou stavěný pro holky nebo "normální" lidi a když si na ní sednu já se svými 190cm, vypadám na tom jak na babetě a ještě hůř se mi na tom jede.
Pak přišlo velký ALE. Motorka stavěná na krouťák a pořádný pitchoviny. Nikdy jsem na tom nejel, nevypadá to vůbec špatně a MŮŽU TO ŘÍDIT! Řekl jsem si, že za zkoušku nic nedám (kromě asi milionu kilometrů) a tak jsem vyrazil pro KLR. Zde platí, že co je starý nemusí být vůbec špatný. Chytla na první škytnutí, z otevřeného výfuku se ozvala pořádná potvora a projížďka byla spíš taková formalita, která mě v koupi utvrdila.
Druhý den jsme přijeli s kamarádem mechanikem, moto byla schválena a vesele jsme letěli dom :) Dnes už vím, že pro A2 MEGA DOBRÁ VOLBA (legální)
Nějaké chybičky se časem projevili, ale nic extra... pár nedostatků sice má, ale aspoň si mám s čím hrát :))
Tyhle starý endura maj něco do sebe..parádní stroj..
Zdravím, môžem sa opýtať z čoho je do motorky dopasované predné 17" koleso? Tiež mám KLR 600 a rozmýšľam nad prerábkou na motarda.