Po nastartování okolí prostoupí nádherný dunivý zvuk mohutného dvouválce. Nahá varianta s rovnými řidítky v magicky černé barvě a s černě lakovaným rámem rozbuší srdce každému
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - Štíhlá stavba stroje byl i jeden z požadavků při konstrukci rámu. Ten je vyroben z hliníkové slitiny metodou podtlakového lití a je velmi tuhý. V něm je zavěšen kapalinou chlazený vidlicový dvouválec s úhlem válců 90° a rozvodem DOHC o objemu 996 ccm.
Recenze
V celém spektru otáček a při každém zatížení doslova hladí po duši. Syté, hluboké dunění dokáže rozvibrovat okenní tabulky, ale přitom není tak hlasité, aby bylo nepříjemné ani při delší jízdě. Ihned po rozjetí jsou jasné dvě věci. Podvozek je velmi hravý, ale zároveň přesný. A motor je proti svému předchůdci, který poháněl model TL 1000 značně civilizovaný, ale stále dosti dravý na to, aby nezkušenému jezdci nahnal strach. 124 koní je sám o sobě slušný parametr, v litrovém SV je však výkon servírován v pěkně pálivé omáčce. Již od nízkých otáček je třeba pracovat s plynovou rukojetí velmi přesně motor má již zde dost síly na to, aby jezdce překvapil, ve středních otáčkách potom mohutně nabírá dech, aby se vám po překročení hranice zhruba 7 tisíc otáček snažil utrhnout ruce z ramen. Při prudkém ubrání plynu ve vyšších otáčkách se zadní kolo nekompromisně blokuje
hezké SVčko Měl jsem jeho menšího sourozence. S litrem to musí být ještě více legrace Ať ti dělá radost
Moc pěkné SV. Takové jsem chtěl koupit minulý rok ale žádné nebylo v originále. Blinkry, stupačky, páčky, zrcátka, všechno zasaženo garáž tuningem. Tak jsem nakonec koupil Bandita. Motorku máš uvedenou jako neaktivní takže ji asi už nemáš. Každopádně tahle je moc pěkná.
dobrý stroj