Moje historicky první moto. Od malé jeté motorky jsem toho příliš nečekala, ale zatím milé překvapení.
První dojmy - Po prvním seštelování mile překvapila, v terénu zvládla všechno i na ne příliš vhodných gumách. Motorka je krotká, předvídatelná, ideální pro začátečníka. I když nepatří k nejlehčím, díky nízko položenému těžišti se v případě pádu docela snadno zvedá :D
Doplňky na motorce - chrániče páček
Recenze
Motorku mám cca měsíc nebo dva. Chtěla jsem civilnější enduro do lesa, takže na prvotní obouchání se jevila jako víc než vhodná. Čeká mě s ní několikatýdenní ježdění v Bosně, tak pak uvidíme víc.
Po koupi bylo nutné seštelovat obě brzdy, měnili jsme olej. Štelovali jsme i přední vidlici. Od té doby skvělé, dobře brzdí, motor je čitelný a nezákeřný. Nepřekvapí velkým výkonem, to od ní opravdu nečekejte. S origo výfukem téměř není slyšet, což někoho zklame, na nějaké terénní poježdění je to ve výsledku spíš výhoda.
Po prvních kilometrech po polních a lesních cestách bylo jasné, že na ni půjdou jiiné gumy. Pirelli Scorpion sice nejsou vůbec špatné, ale nakonec jsem vybrala Mitas E-09. Zatím velká spokojenost, sedí i na silnici. Jen kvůli tvaru ráfků doporučuju nechat přezout v servisu, není to taková brnkačka, jako na ostřejších endurech.
Tahle moto je fakt na ty polňačky, lesní cesty,, popojíždění mezi vesnicema. I když je sedlo pohodlné, na delší cestování to nebude to pravé. Hlavním důvodem je maximálka, v techničáku 80 km/hod, vytáhla jsem 90,-/hod, ale víc už asi nedá. Takže na dálnici mě s ní nikdo dobrovolně nedostane.
Spolujezdce jsem zatím nevezla, ale pokud to nebude 40kg kamarádka, tak to asi nebude žádná hitparáda. Prostě výkon 10,5 koní (nebo jak říkám, 10 koní a jeden poník).
jojo, trefa do černého závidím takovou paměť na místa
áá enduro ženská :) to se cení :) Není ten potůček na foto Zábrdka ? Je mi to povědomé :)
ať slouží !!