PROFIL MOTORKY

Cagiva Planet 125 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KarelZBR
Vloženo 15.4.2016
Aktualizováno 17.9.2016
Zobrazeno 3333x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Lehká, krásná a výkonná italka se vzhledem Ducati Monster :D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NSR 125R: Tvar
Aprilia RS 125: Spotřeba
Yamaha XT 125R: 4-takt
Yamaha YZF-R125: 4-takt

První dojmy - Lehká, snadno ovladatelná, po otevření přívěry tah oproti 4-taktům, ten opravdu na 125ccm překvapil a garantuji vám, že pokud nejezdíte od mládí motocros tak budete po řidičáku sami překvapeni. :D :D Dalším výrazným plusem jsou brzdy (320mm kotouč značky Brembo), podvozek Sachs a tlumiče Marzocchi.

Motorku bych doporučil pro - kluky/holky kteří si tu jízdu chtějí užít. V případě, že o podobnou zábavu nestojíš, kup si skůtra :D :D

Recenze

Motorku jsem si vybral pro její vzhled a výkon. Motor jako u Cagivy Mito (6-kvalt - 22kW), po otevření přívěry tah v otáčkách, který oproti nudným 4-taktům na 125ccm opravdu překvapil. Dalším výrazným plusem jsou brzdy (320mm kotouč značky Brembo), podvozek Sachs a tlumiče Marzocchi.
Na druhou stranu váha pouhých 125 kg což je oproti RS která váží 144 kg při záběru docela znát =D. Jentak mimochodem... Přijde mi, že kromě Mita a Gilery nemá ve 125ccm konkurenta :D :D
Olej tam zatim leju plnou syntetiku Midland synqron 2-cycle. Na místě se dá držet jednou rukou a manipulace s ní není žádný problém. Úložný prostor pod nádrží je více než dobrý. V kufru teda nic moc, ale sekáček na maso nebo neregistrovanou 9mm pod sedadlo dostanete :D :D :D

Prvních 100 km

Ze začátku to byli spíš kratší vyjížďky kolem města, ale motorka rozhodně líná nebyla a ovládala se jako motard. Při prvních jízdách jsem se kvůli fámám o spotřebě 2t motorů bál, abych to domu nemusel tlačit, ale po zjištění spotřeby cca 3 - 6l max. jsem byl s motorkou v celku spokojený dokonce i za studena chytala na ťuknutí :)



Po 500 km

Protože mi vypadly šroubky co drží startér a vysypal se mi tak mi nezbylo nic jinýho než koupit nový a rovnou jsem k tomu vzal i bezúdržbovou gel. baterii, která oproti elektrolytu funguje podstatně líp. Po zahřátí motoru je v otáčkách jako doma a když se otevře přívěra je to taky kapitola sama o sobě. Jezdím na plnou syntetiku kde litr kvalitního oleje stojí cca 400 Kč, ale vezme si to asi "jen" 1l/1000 km.


Dá se s ní v klidu jet i nějaká delší trasa, moto se cítí nejlépe asi na rovné asfaltce, ale s menším terénem nemá problém. Přejedete s ní kdekoliv po trávě i přes polní cestu. Podvozek, motor i brdy fungují perfektně.



Po 1000 km

No tak jsem se na ní povozil, a asi v 70 km rychlosti se mi na rovince kousla :D Takže jsem klasicky čekal na kecy jak už kamarád bude mít čas a po měsíci stání jsem ji dal za město jednomu italovi, který se zaměřuje na italský skůtry a zavodni 2t. A jelikož už nehodlám dělat GO znova, tak jsem nechal udělat nikasil válce, do toho novou pístní sadu Vertex, ojniční sada a ložiska na klice (která potřebovala přelisovat). Dále přetěsnění motoru, ložiska v kolech, provozní kapaliny a podobné maličkosti.


Nicméně nevím co si mám myslet. Najel jsem na ní něco přes 1.ooo km, a předchozí majitel dělal před 5.ooo také generálku (takže jí musel udělat totálně na píču). Nejsem si jistý jestli mi celá ta motorka stála za celý ty peníze, který ze mě vysála, ale vím že když Vás v 16i letech nestíhají slepičáři v octavii I. gen. 1.9 tdi je to obrovská prdel :D :D :D Naopak provozní náklady zase tak strašný nejsou když si na to celé vydělám sám



UPDATE 30.8.016

Motorku jsem mu dával 21.6. s tím, že ji o víkendu rozebere a ozve se (NEOZVAL). Dnes 30.8. jsme za tim mentálnim čůrákem jeli, a on nám sdělil, že motorka je u nějakého mechanika takže musíme na druhou stranu města. Když jsme tam dojeli tak se od něj dozvíme, že motorku dostal začátkem srpna a že za nic nemůže. Přičemž skoro měsíc a půl zpět jsem s ním mluvil a furt ze mě dělali kokota, že motorka bude další týden hotová. -_-



UPDATE 31.8.016

K dnešnímu dni mi ten buzíček motorku sliboval motorku už na milion %. Sám mi to tvrdil do telefonu. Největší štěstí na výběr služby... Původně jsem mu místo peněz chtěl nachcat do huby, ale když jsem zjistil, že aspoň ty díly v motoru budou a neskládá to ten uslibovanej mašťák, tak jsem to tak nějak vzal a dořeším to rovnou s tím mechanikem. Byl jsem u něj doma, ukazoval mi original díly, faktury i tu jeho mašinu na přelisování klikovky :D Pán sám říkal, že s provozovatelem firmy nemá moc dobré zkušenosti. Ale to nic nemění na tom, že služby firmy FREEDOM CB s.r.o. stojí za píču. ;)



UPDATE 1.9.016
Dnes jsem motorku převzal od mechanika s kterým osobně tak špatné zkušenosti nemám. Celková částka hrazená za G.O. motoru byla 15.100 Kč. :D :D :D
12 měsíců záruku na díly a 6 na složený motor.





Vyměněné díly jsem dostal zpět a v případě prodeje je nejspíš přiložím normálně k motorce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gepeto
Gepeto napsal 30.08.16 v 23:30 10b.

KarelZBR
KarelZBR napsal 12.08.16 v 23:22

Nojo budu se snažit když už bude po kompletní G.O. v kterou jsem nedoufal

JA-NE
JA-NE napsal 12.08.16 v 14:21 10b.

Jeej no toto mat v mojich zaciatkoch, to by som bol velky pan... nech dobre sluzi a zabehavaj opatrne.

Více komentářů



TOPlist