Zatím, jsem s moji MZ neměl žádný větší problém, pokud nepočítám pády zaviněné mou vinou. Nestalo se že bych ji musel přitlačit domů což oceňuji :D.
První dojmy - Po prvním dojmu nepadla motorka do ruky , ale naopak z ruky, když jsem udělal 850 stupňové hodiny a upálil zrcátko a brzdovou páčku :)...ale jde pouze o zvyk, v dnešní době nemám problém, ale aby motorka jela musí se točit pod 5 ot/min nesmí padnou, pak se člověk i vyblbne :)
Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro začínajicí motorkáře, moto je lehké a vhodné na silnici i terénu. Prostě univerzál. Samozřejmě tady nemluvím o nějaké jízdě po motokrosové trati na plný plyn.
Doplňky na motorce - Jiné kratší zrcátka, brzdová ocelová páčka vlastní výroby která je nezničitelná :D oproti původním hliníkovým páčkám, menší řetězové kolečko na sekundárním rozvodu...má to větší tah :D.
Recenze
Jelikož mám moc rád jízdu terénem a tudíž ani moje MZ se tomu nevyhnula. Jedna velká nevýhoda MZ...je nazutí drapáků...konstrukce této motorky neni na této gumy stavěná, nevejdou se do předního blatníku a vzadu tomu brání břidržovač bubnu. Dále je dobré si pořídit kratší zrcátka, ale jen na jízdu terénem protože, když spadnete tak se vám nerozbijí :). co se týče jízdy po silnici, tak jako běžný uživatel nemám výtky...co se týče obsahu a výkonu tak nemám jiný námitek (samozřejmě tu uvažuji kubaturu kterou MZ 150 disponuje, srovnávat tuto motorku s R1 je ubohé) . Jedinou nevýhodou bych zmínil kamarádovu MZ 150 který má neustálý problém s elektřinou (ale jedná se asi čistě kus o kusu...já s elektřinou nikdy problém neměl). Obrovská nevýhoda je že na tuto motorku nemůžete sednout v 16 letech jelikož objem neodpovídá předpisům...ačkoli tento stroj se nijak výkonově neodlišuje od dnešních 125 ccm které jsou povoleny.
Dobrý stroj, taky jsem na něm najezdil několik tisíc kilometrů
MZ už něco pamatuje, tak ať ještě vydrží ...