Byl to takový mechanický gauč
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: Bandit byl silnější a hezčí a za podobné peníze.
První dojmy - Pohodlný posez, větší váha a horší ovladatelnost, a měkká přední vidle. To ale komentováno optikou začátečníka, který si zakoupil motorku po pár pádech jak následně zjistil. Později jsem řídil to samé provedení zapůjčené od kamaráda a ovladatelnost byla podstatně lepší.
Recenze
Zkušenostmi jsem zjistil, že nelze hodnotit ojetou motorku úplně objektivně s tím co má většina ojetin za sebou. To byl i případ mého Bandita. Lehká nechuť padat do zatáček se ukázala jako vlastnost mého exempláře, který měl za sebou dovoz do ČR, a již druhý TP. Po získání zkušeností s tím jak by měla motorka vypadat v originále jsem usoudil, že ho potkali minimálně dva pády. Na druhou stranu v dobách kdy jsem ho pořizoval se nic moc lepšího do 100tis. koupit nedalo. V dnešní době kdy se dá koupit starší slušně vypadající motorka kolem 50tis. to zní směšně, ale před třinácti lety to bylo jiné. Ale zpět k Bandasce, pohodlný posez, spolehlivý motor, perfektně fungující převodovka, atraktivní vzhled žebrovaného motoru, slabší brzdy a houpavý podvozek. Po třech sezonách jsem ho prodal v lepším stavu než jsem ho koupil. Něco jsem do něj nasypal, ale získal jsem zkušenost, která zněla, že další moto bude nebouraná, nejlépe koupená v ČR. A byla, FZS 600 Fazer a sloužila bez problémů až do prodeje 10let.