15.8.2016 prodáno. Honda Dominator, uvedena na trh v roce 1988, v době, kdy se těmto motocyklům neříkalo cestovní endura ale dual sporty. Můj kousek je již z továrny v Itálii, kam byla výroba později z Japonska převedena. Kola a motor jsou však pořád Japo
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: Testovací jízda mě nepřesvědčila.
Yamaha XT 660Z Tenere: Moc vysoká. Nedosáhl jsem pořádně nohama na zem.
První dojmy - Po naháči s hmotností 200 kg bylo znát 160 kg u Dominátora. Ovladatelnost jak na kole. Není vysoký, dostanu nohama na zem. Motorový projev jednoválce nepřekvapil. Musí se více točit. V nizkých otáčkách se necítí nejlépe a mlatí jak kladivo. Typické pro všechny jednoválce. Vibrace jsou v přijatelných mezích. Cestovní rychlost max. 110 km/h.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co chtějí opravdu univerzální motorku. Ale jako kažý univerzál sice umí vše, ale nic nejlépe. Do opravodého terénu není a na dlouhé pohodlné cestování také ne.
Doplňky na motorce - Zásuvka 12v, topcase, plexi štítek homemade.
Recenze
Koupeno v květnu 2015 od dovozce motocyklů, kde Dominator zůstal na protiúčet. Černo šedivá kombinace působí moderně i když je mu už skoro 20 let. Pár úprav již proběhlo. Vyměna řidítek. Původní byla ohnutá. Dále zapojena zásuvka 12v a na montáž čekají držáky bočních kufrů. Také vyměněna řetězová sada. Původní ČZ řetěz byl nerovnoměrně vytahaný. Nový řetěz D.I.D.
Vypadá dobře. Je to osvědčený stroj, tak máš 10 bodů.
Pěkný stroj pane kolego,vítám tě v klubu S tím můžeš kolem světa a stejně dobře Alpský šotoliny.A systém RFVC paráda
Lehký poctivý endurko
Parádní barevná kombinace
10b
Nesmrtelný stroj, který bude pořád krásný. Samozřejmě 10 bodů .
Moc fešná Hondice přeji pohodu v sedle.