renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Deyva
Vloženo 2.3.2016
Aktualizováno 4.6.2019
Zobrazeno 1 612x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 28.08.2017, Uskutečněno: 28.08.2017, Stav tachometru: 32333 km, Zhlédnuto: 42x


Minulý týden jsem po vyměnění vložek výfuku za nový tak nějak se ztichlou Džawou zpozoroval nějakej hluk od předního kola cestou z práce. Taky byly nějaký podezřelý vibrace. Tak jsem dojel k našim, sundal brzdovej třmen a zatočil s kolem... Po konzuĺtaci s taťkem, kterej řekl, že je ložisko v hajzlu a to tak, že by to už jen tlačil jsem pomalu dojel dom. Fakt v tom rachtalo jak v dětské hrkačce a vibrace do řidítek byly jako u nějakýho turbo dilda jen když se s tím kolem zatočilo na stojanu na volno.

Tak jsem koupil rovnou všechny ložiska - 4x 6302 a 1x myslím 6205, všechny 2RS - tj. zakrytovaný gumovýma krytkama.

O víkendu jsem vyměnil ty akutní ložiska v předním kole... Šlo to jako po másle a za hoďku jsem neměl co dělat. Cajk. Dneska jsem jel do práce a stále se mi to trochu nezdálo, tak jsem se jal vyměnit i ty zadní ložiska.

Tohle bylo trošičku horší. Byly tam nezakrytovaný ložiska jak vepředu, tak vzadu a celý středy naplněný notně ztuhlou vazelínou. Tak jsem všechno postupně vyčistil, dal tam zakrytovaný ložiska a zbytky ploch namazal aspoň grafitkou, páč jinou vazelínu jsem neměl po ruce. Sice tam byly nezakrytovaný, ale když i v mojí Hondě byly 30 let zakrytovaný v zadním kole, tak myslim že i zakrytovaný by měly něco vydržet zase díky tomu, že jsou zakrytovaný a nedostane se do nich nežádoucí bordel. Uvidíme... Všechny ložiska jsou ZKL a stály dohromady 250kč, tak přinejhorším není problém je opět vyměnit. Celkem to byla práce na tři hoďky a není to zas tak strašný.

Když jsem měl dolet i kryt rozety, tak jsem ho očistil od zbytků gumy z rozšmelcovanýho gumovýho krytu a zbytků fujtajbl maziva. Taky jsem ten plechovej kryt rozety srovnal aby jeden díl pasoval do druhýho, protože po předchozím majiteli ten kryt byl dole nějakej chycenej a byla tam díra - takže bylo snažší aby se tam dostal bordel od kola. Jo a taky ty packy, co jsou u toho plechovýho krytu kolem kyvky aby se neprotáčel jsem narovnal, takže kryt je konečně v pozici, v jaké má být.

Celý vyčištěný, zakrytý, řetěz jsem projistotu oproti minule trošku povolil, protože se mi zdálo, že je moc našponovane.

Složeno - první projížďka jen tak po ulici... Vypadá to, že mám asi novou motorku bo co, protože i tlačení jde krásně hladce, nic nehučí, nic neskřípe. A jízda na ní je taková jako když se příborovým nožem zajede do teplýho másla... Jede to samo.

Jsem zvědavej na zítřejší cestu do práce.

Konec hlášení.

P.S. jo a rozeta vypadá překvapivě dobře na to, že je tam snad od výroby

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na STK po pár letech

    Naposled jsem se na Džawě projel někdy v červenci 2020. Od té doby propadla STK, covidový restrikce, narození další dcery, práce kolem baráku a asi to nejzásadnější ohledně ježdění na moto - už tři a půl roku pracuju z d

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.08.2023
    Uskutečněno: 29.08.2023
    Tachometr: 40000km
  • Lehká jarní údržba a zahájení sezony 2019

    Počasí už konečně vypadá vcelku v pohodě na motorku, tak jsem si v první březnovou neděli udělal chvíli čas a vyměnil jsem olej (PP90), spojkový lanko a dotáhl krk řízení. Taky jsem dal čerstvě nabitou baterku a dofoukal

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2019
    Uskutečněno: 18.03.2019
    Tachometr: 14111km
  • Vyhřívaný hefty (a urvanej držák nádrže)

    Už delší dobu pokukuju po vyhřívaných heftech... Už mám za sebou dva neúspěšný pokusy z aliexpressu - oboje byly sice levný, ale moc dlouhý. Na jaře jsem předělával elektriku (Vape R04 regulátor, pojistkovka atd) a přit

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 30.09.2018
    Uskutečněno: 30.09.2018
    Komentářů: 1x


TOPlist