PROFIL MOTORKY

Yamaha XVZ 1300 Royal Star Venture (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PH
Vloženo 23.2.2016
Aktualizováno 23.2.2016
Zobrazeno 4 764x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Velká a těžká kráva . Ale pohodlná a rychlá. Za ty prachy celkem bezkonkurenční.

První dojmy - Od prvních kilometrů mně padla do ruky. Zvládá všechno, jen vracečky v Alpách jsou trochu boj. Dá se na ní naložit dost věcí pro dva na 14 dní, nebo pro jednoho na zbytek života :-). Třináctistovka už je dneska v podstatě podměrečný cruiser, a jak se říká "objem ničím nenahradíš", s čímž souhlasím, ale zároveň dodávám "dost se to dožene přidáním dalších dvou hrnků" :D

Recenze

Koupil jsem ji proto, že ve dvou se na Introši prostě daleko jet nedá. Nehledě k tomu, že člověk už pak naloží leda tak plavky a ručník. No, možná i kartáček .
Zatím najeto cca 5 tisíc. Jedna cesta do Rakouska, jedna do Švajcu, jinak po domácích tankodromech. Prozatím spokojenost.
Je třeba si dávat pozor, kde člověk parkuje, protože pohnout s motkou například dozadu není žádná sranda. Tady by se už nejspíš hodila zpátečka. Batwing funguje skvěle, i ve sto šedesáti jezdím s otevřenou helmou. Spolujezdkyně je mimořádně spokojená, má víc místa než v autě . Kufry jsou obrovské a vcelku dobře řešené. Motor má výkonu na rozdávání, v Německu na dálnici jsem ho pohnal na maximálku (180km/h), dál už tachometr neukazuje, ale mám pocit, že by šlo klidně i víc. Výkon 72kW je prostě znát. Ideální cestovní rychlost po dálnici je tak 150/160. I při týhle rychlosti má dost síly na razantní předjetí. Je to holt cruiser, přesně na to je stavěná. Neztratí se ani na okreskách, ale samozřejmě to není na žádný řezání zatáček. Nerovnosti celkem spolehlivě žehlí. V zatáčkách jsem párkrát škrtnul ve dvou výfukem, i když byl centrál na maximální výšce. Je potřeba si dávat pozor na sklon silnice. Spotřeba v pohodě na 5-6 litrů na 100km, což mě dost překvapilo. Příjemně. Brzdy jsou dostačující, stejně člověk brzdí motorem. Zatím jsem na to naštěstí nemusel nikde hamtnout v kritické situaci. Ale asi to nebude žádná sláva při hmotnosti vysoko přes 300 kilo.
Trochu mě vadí, že motor nemá pořádný zvuk, ale je to holt čtyřválec, i když do V, ale holt nikdy nebude znít jako Harley . Trochu opruz je i to, že motka má sice tempomat, ale dá se nastavit na max. 130km/h . Na přístrojovce se taky trochu mrhalo místem, otáčkoměr chybí, zato tachometr nemá obdoby, vypadá jako z Cortiny 1968 a měří asi dvacet centimetrů (nekecám), protože to není budík. A navíc je digitální!!! Přestože se jedná o model z roku 2009, je rádio osazeno kazeťákem!! Naštěstí má Aux vstup, takže se dá snadno připojit mobil nebo přehrávač mp3.
Když to shrnu, tak bezva motorka za velmi pěkný prachy. Taky jich jezdí relativně málo, obzvlášť verze Midnight Venture. Konkurence prakticky neexistuje. HD EG, Victory nebo Indian jsou finančně někde jinde, Golďas je někde jinde úplně vším. Kawa Voyager nemá dost výkonu, 54kW je fakt na hraně, a kromě toho je taky poměrně drahá. A BMW R1200CL je přeci jen motka z trochu jinýho soudku (kromě toho mně připadá 45kW na takovou mašinu prostě málo).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Drobek67
Drobek67 napsal 28.04.23 v 18:51 9b.

Picasso
Picasso napsal 14.03.21 v 12:44 10b.

Guga
Guga napsal 01.11.18 v 08:02 10b.

Nádhera převeliká

Limitless
Limitless napsal 03.07.17 v 16:39 10b.

Black beauty! Nádhera! Krásné léto v sedle!

lerak6161
lerak6161 napsal 31.08.16 v 19:38 10b.

cao, právě jsem si koupil venturu r.v.2010. Nevíš kde bych sehnal český manuál? Díky za jakoukoliv informaci.

Více komentářů



TOPlist