Stav tachometru je momentálně 575 km a zadní pneumatika (Michelin Cross Competition III 120/90-18) už zčíná být nevyhovující. Resp. byla velmi nevyhovující už když byla nová. Na "starém AJP" jsme měli jetou zadní Mitas XT754, která měla za sebou závod a dalších našich cca 500 km. A přesto měla o parník lepší grip a záběr, než nová Michelin Cross Competition III. Tam kde se nová Michelinka hned zahrabala, nechtěla se rozjet, sjetá Mitaska XT754 prostě šla.
Jednak je to způsobené tím, že ačkoli mají pneumatiky stejný rozměr (120/90-18), tak Michelinka je prostě strašně uzounká. Je to taková galuska. Dezén jde i rychle dolu, boční vedení žalostné a nová stojí asi o 400 kč víc, než Mitaska. Prostě AJP ji dává na nové motorky, ale důvod k její opětovné koupi vážně nevidím
Po přečtení recenzí a diskuzí teď zkusíme Mitas C18. Snad nikdo si na ni nestěžoval, někdo chválil její dlouhou výdrž, někdo ji považoval za průměrnou. Co bylo ale společné, že má prostě dobrý záběr (špalky má relativně daleko od sebe a výška špalků je úplně někde jinde, než u již zmíněné Michelinky. Dokonce by ji měl jezdit i Johny Walker (se zeleným pruhem, my máme červený). Takže jsme zvědavi. Pneumatika sice není úplně nová, je lehce jetá, ale hranku stále má a na to, že byla za cca 1/6 ceny nové penumatiky, není co řešit . Na to naše lítaní po lesích bude dostačovat
-
Mitas C18 120 90 18
-
C-18 120 90 18
-
Michelin Cross Competition III
-
Michelin Cross Competition III 120 90 18
-
Michelin Cross Competition 3
Z našich zkušeností je nejlepší cena/výdrž/co to umí v terénu asi nejlepší XT 754. Má velký vzorek, dlouho se sjíždí a dost dobrou traktci
Zdarec, já už se taky blížim k výměně gumy (mám tam 370 km) :) Co ta mitaska? Spokojenej?