Lehký sportovně střižený skútr, jaký už Honda nedělá :(
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - Lehký, svižný a kvalitně udělaný skútr, co i po 16 letech vypadá skvěle. Vše je na svém místě, i mých 191 cm se na něj vleze. Po městě je s ním zábava jezdit, 60 je tam hned, pak už zrychluje pomaleji, max. je kolem 70, z velkého kopce 75 (max. otáčky).
Motorku bych doporučil pro - Všem co se nespokojí s rozpočtovkami.
Doplňky na motorce - Vše v původním stavu
Recenze
Chtěl jsem něco na ježdění do práce přes léto a rychlé nákupy do Lidlu, co by mi trochu mírnilo absťák po motorce, na kterou nemám čas. Něco lehkého do 100 kg, sportovního (kotoučové brzdy na obou kolech), na čem se dá jezdit v sandálech. Motocyklů jsem vystřídal hodně, ergonomií i zpracováním mi nejvíce sedly Hondy, tak jsem vybíral zde.
Našel jsem kousek od prvního majitele, nebouraný, najeto jen 7.250, tak jsem si ho začátkem léta 2015 dovezl. Baterka byla po smrti, majitel na něm skoro nejezdil, ale na nožní spouštění chytal okamžitě. Trošku teče pravá přední vidlice, ale to přes zimu nechám zrepasovat. Jinak vše v pořádku.
Koupil jsem baterku, vyčistil vzduchový filtr, vyměnil svíčku, brzdovku, olej ve variátoru (Millers Oils Nanodrive EE Transmission 75w90, asi to nej co tam lze dát), v motoru používám Motul Scooter Power 2T (opět asi to nej co tam lze dát) a teď si jen užívám léta.
Se skútrem jsem spokojený, ať už jde o ergonomii, úložný prostor, ovladatelnost, zpracování, design i jízdní výkony, splnil mé očekávání a to se považuji za náročného uživatele. Spotřebu odhaduji kolem 4 litrů, jezdím na Vervu 100, zde mám jistotu, že neobsahuje Babišovy biosračky.