renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda X8R-X (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Thomas.on
Vloženo 3.9.2009
Aktualizováno 3.9.2009
Zobrazeno 3 588x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Rozhodl jsem se, že ji tu taky hodím, přece jen to bylo první moto..

Recenze

Tohodle skútříka jsem dostal v 16, jen tak.. Na motorky jsem nijak nebyl, po žádném jednostopém stroji ani neprahl a najednou tohle.. Tak jsem si udělal řidičák na 125ccm a od října se proháněl legálně na tomhle.. Předtím jen po obci, zajížděl jsem vzorně motor:)

Ze začátku tam byl omezovač na 45km/h, který se sundával až po tisíci kilometrech.. Pak to bylo stejně silné, jen se to najednou neseklo v padesátce:)) Takže z toho šlo vydolovat reálných 75km/h. První 2 tisíce jsem tam měl velmi rychle, dokonce i v zimě jsem jezdil, když bylo sucho..

Čím to šlo blíž třem tisícům kiláků, tím víc jsem měl nechuť na tomhle jezdit.. Už proto, že jsem mohl 125tku a taky jsem nějakou chtěl:)

No ve třech tisících jsem tam nechal vyměnit hlavu válce, jiný variátor, výfuk, atd. Takže z padesátky se stala sedmdesátka..

Rozdíl byl v několika věcech:



Zrychlení: se paradoxně zpomalilo, protože než najel na převod nový variátor, tak to chvilku zabralo, prostě to tahalo až od 20km/h.. takže žádné bleskové rozjezdy jako předtím. Ale od 20km/h do 70km/h to jelo moc pěkně. Předtím 0-50km/h.



Rychlost: Tady došlo ke změně k lepšímu. Mohl jsem si vybrat z dvou variátorů- buď, že to pojede jen 90km/h, ale bude to tam hned, nebo to pojede 110km/h, ale rozjezd bude delší.. Zvolil jsem variantu první a osobně by mě zajímalo, jak by to jelo, kdybych chtěl tu druhou. Nebo radši ne:D:D Rozhodně tam ta devadesátka hned nebyla.. Sedmdesátka tam byla hned, ale do 80ti to jelo pomaleji a nad 80tku to chtělo příznivý vítr, či mírny kopeček dolů..



Spotřeba: před úpravou jsem jezdil na 2,5 až 3l na sto.. Předtím jsem to přesně nepočítal, ale takhle se na 6l nádrž ujet 200km v městském provozu v klidu.. Po úpravě se to pohybovalo kolem hrůzných 5l/100km, dokonce když jsem tím heftem hodně otáčel, tak jednou 5,7l... to už je solidní žrout..

Zvuk: samozřejmě se zlepšil, díky závodnímu výfuku, ale toho viním i z té spotřeby..



Hodil jsem tady ten skútr, ikdyž jsem původně nechtěl. Ale je fakt, že jsem na tom začínal a nebýt ho, tak nepřijdu na chuť mašinám.. Taky si ho aspoň připomenu.

Nemůžu taky opomenout, že kamárad si koupil taky skútra značky Yuki (ano..) a na chvíli jsme si je prohodili.. Jak jsem si předtím stěžoval na ten svůj, tak jsem ho najednou viděl v zlatém světle a kolem něj pohybující se obláčky:D Povolená rychlost v obci v sedle té yukiny se rovnala adrenalinem škádlení kobry bosou nohou se zavřenýma očima a jedině asi ty krycí plasty ji zabraňovaly úplnému rozsypání se.. Stačilo asi 300metrů a veděl jsem, že už nikdy:D

Měl jsem to ve verzi X, což znamená jiné pneu- do terénu, zvednutý přední blatník a vyšší nosnost o nějaké 3kg.. Vše se výborně hodilo, když jsem s tím jezdil pouze na silnici.. Až ke konci jsem si našel i nějaké polní cestičky, abych to vyzkoušel.. A obstálo to, ikdyž jsem to zas nijak nehnal..

Ujel jsem na tom 4tis kilometrů, naučil se vnímat provoz z pohledu motorkáře a navnadil se na pořádnou mašinu.. A tady příběh končí:)



Pozn.: uvedené hodnoty rychlosti jsou reálné- tachometr ukazoval v každé rychlosti o 5km/h více..

Výkon byl před změnou 5,6k, po změně těžko odhadovat.. 7-8k?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist