PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan S (EN 650) (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mutlik
Vloženo 10.10.2015
Aktualizováno 18.8.2020
Zobrazeno 8 766x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Tato motorka je velmi živá a silná už od nízkých otáček. Ovladatelnost je díky nízkému těžišti bezkonkurenčně snadná.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Lukáš Burda DIRTBIKES (Opava-Předm

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki M1800 IntruderR: Má sice velký výkon, ale je moc těžká a zadní široká pneumatika není moc dobrá v ovladatelnosti v zatáčkách.

První dojmy - Tato motorka padne do ruky snad každému řidiči co na ni usedne. Stoupačky jsou ve předu trochu výš z důvodu možnosti většího náklonu pro průjezd zatáčkamy. Je to sportovně naladěná motorka. Zvykl jsem si velice rychle a jsem nadmíru spokojen. Je to nová kategorie v motocyklovém světě. Negativní na te motorce jsou jen ty zpětné zrcátka. Ty jsou jako pěst na oko.Proto šly originály pryč hned od startu :) .

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil jezdcům co si chtějí užít jak pomalou jízdu v nízkých otáčkách, tak pro ty co mají rádi sportovnější jízdu. Z nuly na sto vás akcelerace zarazí do sedadla za zhruba 3 vteřiny.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou nová zpětná zrcádka. Gipro pro ukazatel zařazené rychlosti a voděodolné pouzdro na mobil. Rolničky pro stojan na zimní odpočinek.(350Kč) 800Kč za 2 šrouby od Kawasaki bych teda nedal. Stačí univerzální, svůj účel to splní stejně.13.4.2016 instalován 15 litrový tanklock od Givi. Tento uložný prostor je super jak na doklady, tak na ostatní věci jako je třeba stray na defet, doklady a třeba i jídlo a tekutiny. Pokud ale chcete vidět na celý tachometr tak si pořiďte menší tanklock, protože jinak na něj uvidíte jen při předklonu. Přesto je to lepší než kufry za 21000kč od kawasaki. Dnes 19.4.2016 mi dorazil štít ze Španělska.Montáž velmi snadná za pomoci klíče co je součásti motorky.:)
Dobíjení na mobil a kameru jsem instaloval překvapivě lehce. Koupeno přes aplikaci Wish z Číny za 190kč a funguje skvěle:).

















































Průměrná spotřeba - 5.67153 l/100km

Recenze

po odjetí prvních 958km do garančky.


Toto video dokazuje živost Vulcanu S. Ve videu je ve vrchní části videa Honda Hornet a v te spodni Vulcan S. Škoda že kamera míří trochu níž. I přes to je ta jizda docela synchronní...až na ten konec :) Mokrá podlaha v garážích je děs!!

Již od léta 2015 jsem se snažil získat Vulcan S do své garáže, protože mě tato motorka velmi zaujala. Vypadá tak trochu jako chopper, ale není to chopper. Marně jsem ten stroj sháněl, v celé Evropě nebyl ani kus a z Japonska chodily jen oddalující termíny dodání.Dočkal jsem se až 1.10.2015 kdy do celé ČR přišly první 4 kusy s ABS z toho jeden do Kawasaki v Ludgeřovicích. Okamžitě jsem po něm skočil a na dřevo jsem vyplatil 199000kč. Po pravdě jsem u tohoto stroje nemohl počítat s výraznější slevou, ale jako dárek jsem dostal gipro (ukazatel zařazené rychlosti), za což DIRTBIKES moc děkuji.Teď k tomu záběhu. Ještě nikdy jsem neměl motorku od novoty, tak to bylo pro mě nová zkušenost. Prvních 800km záběh do 4000 otáček max. bylo docela fajn. Jezdil jsem ve městě, mimo město, do rychlosti 90km/hod. Motorka se tvářila jako chopper a i ten zvuk byl takový bublavý. Ovládání bylo tak snadné, jako bych jezdil na kole. Překlopnou přilbu jsem do ujetí 800km měl v poloze brada vzad jen přední štít nebo sluneční clonu.Od 800km jsem vstoupil do druhé fáze točit do 6000ot./min. a najednou jsem žasl jaká síla a akcelerace v té motorce je. Jako bych otevřel stavidla nějaké přehrady. Přilbu jsem dal do stavu integrály,protože ten nárůs větru při akceleraci byl velmi razantní. Ovladatelnost ovšem motorce zůstala skvělá i při vyšší rychlosti a díky malé hmotnosti i velmi dobře brzdí. ABS je určitě dobrá volba. Během testu jsem mapoval také spotřebu a po ujetí 800km byl průměr 3.98l/100km. Bylo to ale jen do otaček 4000/min. Potom jsem dal jednu čistě sportovní nádrž do 6000/min. (Město) a tam už byl průměr 6l/100km, na 158km mi z nádrže zmizelo 9,6l benzinu.Co říct na závěr? Je to stroj který překvapí každého kdo se na něm projede. Užijete si zábavu a skvělý pocit z jízdy. Jedine na co si musíte dát pozor jsou nerovnosti na silnici při vyšší rychlosti. Tlumič z podsedadla vás může trochu nadhodit a to je pak dobré držet řidítka pevně v ruce :) Ještě bych malem zapomněl připomenout...není to chopper. Bude to asi nová kategorie. Zkuste mi do komentáře napsat do jake kategori ho zařadit, popřípadě název nové kategorie. Já do teď nevím jak ji nazvat, ale je to super stroj :)
19.4.2016. Dnes jsem si instaloval větrný štít ze Španělska od Puig a připadá mi, že do dnes jsem jezdil s roztaženým padákem. Ten nárůst zrychlení je tak o 30% razantnější, jel jsem 182km/h a ještě to nebylo na plno. Stabilita motorky při vysoké rychlosti je mnohem vyšší.Opravdu skvělá koupě za 3350kč. :)

6.5.2017 Mám po druhé garančce (1700kč) tak tu napíšu pár slov. Stále jsem maximálně spokojen. Zřejmě mám motorku dobře zajetou protože jsem překonal maximální rychlost stroje na 187 km/h. Brzo budu muset měnit zadní gumu. Už začíná být po 6700km sjetá. :)
13.6.2017 před pár dny jsem vyměnil zadní gumu po ujetí 7333km (Dunlop 160/60R Portsmouth 2 max R 69H TL za 3156kč). Mam už na ni 300 km zajeto a jsem spokojen.
Před pár dny jsem na motorce dokonce letěl cca 7m a při letu drží trajektorii :) Stalo se to kolem půlnoci když jsem se vracel z kina tak před vchodem je přechod jako retardér, celý je dost vyvýšený a bohužel ze strany nenamalované vyvýšení. Motorku jsem měl 100m před tímto retardérem a vedle vykuřovaly pěkné baby. Tak jsem chtěl zafrajeřit zrychlením a ten retardér nebyl večer vidět. Dvojka plný kotel, 80 na budíku a asi jsem zaujal když jsem byl najednou asi metr nad silnicí :) dopad byl čistý, jako kdyby dopadl profesionální skokan na lyžích. Chválím dokonalé vyvážení motorky. :) v červenci dodám nový update motorky. Tak zatím.
13.7.2017 dnes mi přišly kufry a opěrka spolujezdce od Givi za cca 17000kč. Montáž byla snadná a za hodinku jsem to měl namontované. Nic složitého. Kufry 2x 22litrů bohatě stačí. Nové fotky v galerii.
23.4.2018 servis po 12000km, výměna oleje, filtru a dvou svíček. Účtovali si 4h práce a 4400kč. Oproti minulé garančce, která byla podobná mimo těch svíček, to tentokrát účtovali o 2,5h víc práce(400kč/h).
15.4.2019 v pneuOk výměna obou pneumatik. Odjeto celkem14480km ( Dunlop Sportmax Roadsmart 2 R 69W TL a 2F 59W TL) zadní guma vydržela 7160km, přední 14480km. Za obě nové gumy jsem dnes i s prací dohromady zaplatil 5050kč.
2.5.2019 výměna zadních brzdových destiček 890kč, vydržely skoro 4 roky.
13.8.2020 jsem nechal vyměnit řetězový systém. Hnací rozeta měla ohnuté všechny zuby a řetěz byl maximálně vytahaný. Měnil jsem to po 17350km.






13.12.2017 tato úprava Vulcana S by se mi taky líbila, ale díky diktátorské EU to asi nebude možné...i když... :( :

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mac73
Mac73 napsal 28.09.18 v 17:32

Vybornej stroj. Uz ho mam doma v garazi taky
Je rozdil jezdit s tim stitem ve vyssich rychlostech? Mam Cafe model s elegantnim origo stitem, ale dost mi to fouka primo na prilbu. Jet s tim 160 je o bolesti krcni patere

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 15.05.17 v 07:46 10b.

Dobrá recenze, škoda jen, že VS nemá řemen...

M_o_m_a_n_e_k
M_o_m_a_n_e_k napsal 15.03.17 v 21:24 10b.

Ať slouží

fatman
fatman napsal 02.12.16 v 13:10 10b.

Gratuluju
A co takhle klasický zařazení, jako power cruiser?Sice malej, ale síly má dost ne?
10bodů, i když se mě popravdě tenhle Vulcan vůbec nelíbí
Ale o mě přece vůbec nejde! Hlavně, že jsi spokojen a líbí se TOBĚ !

Drpa
Drpa napsal 15.11.16 v 23:04 10b.

Paradní mašinka

Více komentářů



TOPlist